1396-10-07 16:23

نشست هیات جودو ورامین با ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار و طی آن 10 مصوبه به ثبت رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رییس و اعضای هیات گفت: هم اکنون شاهد فعالیت و دلسوزی از سوی هیات جودو می باشیم و امید می رود زحمات کادر فنی که ریاست آن را محسن سرچونی از پیشکسوتان این رشته برعهده دارد، هرچه زودتر به ثمر بنشیند.

شیرکوند افزود: جودو از مهمترین ورزشهای سالهای اخیر کشور بوده، ولی هیچگاه به جایگاه اصلی خود نرسیده که این امر می تواند با حمایت و برنامه ای مدون به سرانجام خوبی ختم گردد.

وی ادامه داد: بهره مندی از پتانسیل های موجود در شهرستان و بکارگیری از تجارب پیشکسوتان عاملی برای استعدادیابی و پرورش علاقه مندان به این رشته می باشد و این مهم باید به عنوان برنامه اصلی هیات مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در کنار ساماندهی می بایست برگزاری لیگ بصورت داخلی و منطقه ای، ارسال گزارشات رقابتها، هماهنگی و همسویی با تیم های فعال و ساماندهی باشگاه ها و تیم ها و همچنین نظارت بر فعالیت باشگاه ها بصورت مستمر در حیطه وظایف گنجانده شود.

شیرکوند گفت: تدوین تقویم ورزشی 6 ماه اول سال 97، ارایه لیست جامع مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان، تدوین برنامه جهت دهه مبارک فجر سال جاری، استفاده از تمام ظرفیت های ورزشی منطقه جهت برگزاری مسابقات از دیگر برنامه ها و فعالیت های هیات باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان اشاره داشت: در نظر است با رصد فعالیت هیات ها 5 هیات ورزشی را در پایان سال به عنوان برترین معرفی نماییم تا بتوانیم تکریم را به بهترین نحو ممکن در عرصه ورزش بجای آوریم.

رییس هیات جودو نیز گفت: طی سالیان گذشته زحمات زیادی در این ورزش کشیده شده و باید این راه ادامه یابد تا به سرانجام ختم گردد و مهمترین هدف پرورش استعدادهای ناب در این رشته می باشد.

محسن سرچونی افزود: در صورت تکمیل امکانات می توان بهره بهتری از جوانان و علاقه مندان برد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این هیات گسترش جودو در سطح شهرستان می باشد که قطع به یقین با درایت رییس اداره این امر تحقق خواهد یافت.