اخبار استان ها  - استان تهران

1396-10-07 16:23

نشست هیات جودو ورامین با ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار و طی آن 10 مصوبه به ثبت رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رییس و اعضای هیات گفت: هم اکنون شاهد فعالیت و دلسوزی از سوی هیات جودو می باشیم و امید می رود زحمات کادر فنی که ریاست آن را محسن سرچونی از پیشکسوتان این رشته برعهده دارد، هرچه زودتر به ثمر بنشیند.

شیرکوند افزود: جودو از مهمترین ورزشهای سالهای اخیر کشور بوده، ولی هیچگاه به جایگاه اصلی خود نرسیده که این امر می تواند با حمایت و برنامه ای مدون به سرانجام خوبی ختم گردد.

وی ادامه داد: بهره مندی از پتانسیل های موجود در شهرستان و بکارگیری از تجارب پیشکسوتان عاملی برای استعدادیابی و پرورش علاقه مندان به این رشته می باشد و این مهم باید به عنوان برنامه اصلی هیات مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در کنار ساماندهی می بایست برگزاری لیگ بصورت داخلی و منطقه ای، ارسال گزارشات رقابتها، هماهنگی و همسویی با تیم های فعال و ساماندهی باشگاه ها و تیم ها و همچنین نظارت بر فعالیت باشگاه ها بصورت مستمر در حیطه وظایف گنجانده شود.

شیرکوند گفت: تدوین تقویم ورزشی 6 ماه اول سال 97، ارایه لیست جامع مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان، تدوین برنامه جهت دهه مبارک فجر سال جاری، استفاده از تمام ظرفیت های ورزشی منطقه جهت برگزاری مسابقات از دیگر برنامه ها و فعالیت های هیات باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان اشاره داشت: در نظر است با رصد فعالیت هیات ها 5 هیات ورزشی را در پایان سال به عنوان برترین معرفی نماییم تا بتوانیم تکریم را به بهترین نحو ممکن در عرصه ورزش بجای آوریم.

رییس هیات جودو نیز گفت: طی سالیان گذشته زحمات زیادی در این ورزش کشیده شده و باید این راه ادامه یابد تا به سرانجام ختم گردد و مهمترین هدف پرورش استعدادهای ناب در این رشته می باشد.

محسن سرچونی افزود: در صورت تکمیل امکانات می توان بهره بهتری از جوانان و علاقه مندان برد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این هیات گسترش جودو در سطح شهرستان می باشد که قطع به یقین با درایت رییس اداره این امر تحقق خواهد یافت.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی