گفت و گو و تحلیل

1399-11-28 09:01
انوشیروانی خبر داد: اهدای یک قطعه تاتامی به هیئت جودو اردبیل تا اخر امسال

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از اهدای یک قطعه تاتامی به هیئت جودو این استان و رایزنی برای احداث چند خانه تخصصی جودو در اردبیل و شهرهای اطراف آن خبر داد.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جودو اظهار داشت:خدارا شاکر هستیم که اسدالله محقق، رئیس هیئت جودو استان اردبیل، فردی است که جودو را از ریشه می شناسد و سال هاست برای این رشته زحمت کشیده است، مهمترین ثمره زحمت های او نیز این است که جودو جزو معدود رشته هایی است که، اتحاد بین اعضای آن وجود دارد و همین همدلی می تواند نتایج مثبتی را به بار بیاورد.

وی اظهار داشت: ما دعا می کنیم که نتیجه رای دادگاه حکمیت ورزش به نفع جودوی ایران باشد و هرچه زودتر تعلیق ناعادلانه برداشته شود، در جلسه امروز با آقای میراسماعیلی مقرر شد که هم فدراسیون هم اداره کل ورزش و جوانان دست به دست هم بدهیم در جهت اینکه جودو را در استان اردبیل پویاتر کنیم ، البته در این چند سال ، تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان سه برابر شده و این نوید بخش روزهای خوب برای آینده جودو استان است‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درخصوص احداث خانه تخصصی جودو در این استان گفت: باتوجه به اینکه جودو نیاز به امکانات زیادی ندارد و با انداختن یک قطعه تاتامی در یک سالن ۱۰۰ یا ۱۵۰ متری می توان، خانه تخصصی جودو راه اندازی کرد ، ما نیز در حال رایزنی هستیم تا با کمک ارگان های دیگر چندین خانه جودو احداث کنیم ، ضمن اینکه نباید ظرفیت های آموزش و پرورش هم نادیده گرفت.

انوشیروانی تصریح کرد: برنامه ما این است که حداقل سه خانه جودو را در اردبیل به بهره برداری برسانیم که دسترسی برای ورزشکار و مربی به آنجا آسان است، ضمن اینکه در حال رایزنی هستیم تا در شهرستان های پارس آباد و مشکین شهر نیز که علاقه مندان به جودو در آنها بسیار زیاد است، خانه جودو احداث کنیم.

وی از امکان حضور تیم هیئت جودو اردبیل در لیگ جودو نیز خبر داد و گفت: برنامه ما این است که انشاالله تا سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ در لیگ جودو با نام هیئت جودو اردبیل شرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در بخش پایانی صحبت هایش، اذعان کرد: تا آخر سال جاری، یک قطعه تاتامی به هیئت جودو استان اردبیل اهدا خواهیم کرد و از الان قول آن را می دهم .

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی