اخبار استان ها  - استان همدان

1399-09-24 11:20
 میراسماعیلی: برای اولین بار جلسه هیئت رئیسه در همدان برگزار شد

رئیس فدراسیون جودو به همراه اعضای هیئت رئیسه امروز 23 آذر ماه با حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون که به همراه صدیقه کعبی زاده سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ، صبح امروز 23  آذر ماه به همدان سفر کرده بود ، پس از استقبال از سوی حمید سیفی مدیرکل ورزش استان همدان، معصومه پیردهقان معاون ورزش بانوان استان، قهرمانان و پیشکسوتان استان،  در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خدمت حمید سیفی که به تازگی به عنوان مدیرکل استان همدان انتخاب شده است، تبریک عرض می کنم. او از قهرمانان خوش نام جهان و آسیا است و برای او در مسیر جدید آرزوی موفقیت می کنم. امروز روز عزیز و پرافتخاری برای جودو است، ما برای اولین بار است که در استان همدان، جلسات هیئت رییسه را برگزار می کنیم .

 
امروز عزیزان بزرگی در جمع ما حضور دارند. دکتر محمد بیرانوند نماینده سابق خرم آباد و عضو هیات مدیره منطقه ازاد چابهار، سید سعید شاهرخی استاندار محترم همدان، سردارمویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علی جلیلوند عضو هیات رییسه فدراسیون جودو، ابوالفضل حیدریان، رییس سابق فدراسیون کونگ فو ، کعبی زاده نایب رییس و سرپرست دبیری فدراسیون، میثم تمیمی بازرس فدراسیون جودو، سامان مدیری خزانه فدراسیون در مراسم حضور دارند.

مبراسماعیلی در ادامه صحبت های خود گفت: امروز یک خبر خوب باید به همه خانواده جودو استان همدان بدهیم، یک خانه جودو به استان تعلق گرفته و امروز افتتاح می شود و امیدوارم این اتفاق خوش یمن باشد، من خاطرات زیادی در این استان دارم، خانه جودو فعلی در شان این استان و قهرمانانش نیست امیدوارم این خانه جودو که افتتاح می شود قهرمانان بزرگی را تحویل جامعه جودو و قهرمانان بزرگ کاتا و جودو استان می شود..

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: استان همدان همیشه از قطبهای بزرگ کشور بوده است، چه در بخش کاتا و چه در بخش بانوان همیشه موفق بوده است.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی