اخبار استان ها  - استان بوشهر

1399-10-13 11:46
 جمالی، رئیس هیئت جودوی استان بوشهر باقی ماند

"یاسر جمالی" برای چهار سال دیگر رئیس هیئت جودوی استان بوشهر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو؛ مجمع انتخابی هیئت جودوی استان بوشهر، امروز(چهارشنبه) ۱۰ دی ماه با حضور "آرش میراسماعیلی" رئیس فدراسیون، "احمد بهروزیان‌فر" مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

"یاسر جمالی" در پایان رای‌گیری انجام شده با کسب ۱۴ رای (تمام آرای موجود) برای یکدوره دیگر ریاست جودوی استان بوشهر را به‌دست آورد.

در پایان این مجمع "آرش میراسماعیلی"، گفت: یادی می‌کنیم از بزرگان و پیشکسوتان جودوی استان بوشهر که زحمات زیادی متحمل شدند. "یاسر جمالی" در توجه به رده پایه، توسعه و برنامه‌ریزی موفق بوده و داشتن سه ملی‌پوش نوجوان نشانگر این زمان است.

وی افزود: یکسال و نیم‌ است که در خدمت خانواده جودو هستم و روزی‌که فدراسیون را تحویل گرفتیم، ۶۰ هزار جودوکار نفر در سامانه ثبت شده بودند که اکنون این تعداد به ۹۰ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: در پایان دوره دوم ریاست "جمالی" از رئیس هیات انتظار داریم با آمار و با برنامه‌ریزی به سوی اهدافش حرکت کند‌. اعتقاد دارم در جودوی کشور از دل همین کَمیت‌ها می‌توان استعدادها را شناسایی و آینده جودو را تامین کرد.در سالیان گذشته عدم توجه به استعدادها، گلخانه‌ای کار کردن موجب شده که از لحاظ جمعیتی عقب‌تر از فدراسیون‌های هم سطح خود باشیم.

میراسماعیلی اظهار داشت: تعلیق ناعادلانه کار را سخت کرد اما از این تهدید یک فرصت ساختیم. نگاه به سنین پایه یک هدف مهم برای ما است و مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های ما در سنین پایه به خوبی برگزار شد تا استعدادیابی کنیم و در آینده تک ورزشکار نباشیم‌.
رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: اگر اکنون رئیس هیات جودوی بوشهر عملکرد خوبی دارد به حمایت مدیر کل برمی‌گردد. همکاری تاثیر مهمی در موفقیت‌ها دارد.

میراسماعیلی سپس به برنامه‌های اجرایی شده فدراسیون در دوران کرونا اشاره کرد.
در ادامه، مدیر کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیات جودوی استان بوشهر یکی از بی‌حاشیه‌ترین و موفق ترین هیات‌های ورزشی ما است. استان ما ظرفیت‌های بالایی دارد و حتما می‌تواند در جودو و همچنین جودوی ساحلی موفق باشد.

"یاسر جمالی" که تنها نامزد این انتخابات بود و پیش از این نیز به مدت چهار سال ریاست جودوی استان را برعهده داشت، اهداف خود را برای دوره جدید ریاستش بیان کرد و گفت: قطعا می‌توانیم در جمع بهترین‌های کشور باشیم و در این مسیر نیاز به حمایت همه خانواده جودو استان و اداره کل داریم‌.

وی افزود: در این مدت، رئیس فدراسیون جودو هر درخواستی داشتیم را در حد توان فدراسیون برآورده کرده که باید قدردان ایشان باشم.

 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی