اخبار استان ها  - استان قم

1399-10-15 13:30
 سالاری ، رئیس هیئت جودو استان قم شد

در پایان مجمع انتخاباتی امروز هیئت جودو استان قم، محمدحسن سالاری با کسب 14 رای به عنوان رئیس جدید هیئت جودو استان قم انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو؛ مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان قم با حضور آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسيون جودو و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم امروز ۱۵ دی ماه برگزار شد.

 در پایان رای گیری، محمدحسن سالاری با کسب تعداد ۱۴ رای از کل ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت جودو استان قم به مدت ۴سال انتخاب شد.

**مدیرکل ورزش و جوانان استان قم: برای تکمیل اعضای هیئت رئیسه باید از نیروهای جوان و باانگیزه استفاده شود

دکتر رسول منعم مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان قم در پایان مجمع از مجید متقی و زحمات ارزنده ایشان در ریاست هیئت جودو قم تشکر و به سالاری، رئیس جدید هیئت استان تبریک عرض کرد و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی و موفقیت نمودند .

منعم از تلاش های هیئت جودو استان تشکر کردند به جهت افتخارات و پیشرفت و رشد کمی و کیفی جودو، قهرمان پروری، استعدادیابی و راه اندازی آکادمی جودو و دیگر اقدامات موثر ، قدردانی کرد .

از سالاری نیز خواستند که با تکمیل هیئت رئیسه با استفاده از نیروهای قوی، جوان و با انگیزه در ادامه راه و برنامه های راهبردی قبل و ارتباط گرفتن با نهادهای دولتی و بخش خصوصی جودوی قم را به درجات بالاتری برسانند.

**متقی: باید به جودوکاران در توابع قم توجه بیشتری شود

 مجید متقی رئیس اسبق هیئت جودو قم نیز با تشکر از کادر و مجموعه هیئت رئیسه، کمیته ها و جامعه جودو استان در مدت ریاستش، گزارشی از فعالیت ۴ ساله خود ارائه نمودند و برای آقای سالاری آرزوی موفقیت داشتند تا با همدلی با جامعه ورزشی هیئت جودو بتواند بهترین مسیر را در رشد جودو داشته باشند .

وی همچنین از حضور آرش میراسماعیلی در قم و به خاطر توجه به استان که باعث ایجاد انگیزه برای مسئولین هيئت شد تشکر کرد و خواستار توجه بیشتر به توابع قم شدند که اعتقاد داشتند استعدادهای بسیاری وجود دارد و اگر حمایت بشوند قطعا نتیجه بخش خواهد بود .

گزارش تصویری از مجمع انتخاباتی استان قم

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی