اخبار استان ها  - استان قم

1399-10-15 13:34
 میراسماعیلی: قم ، در آینده یکی از قطب های جودو کشور می شود

رئیس فدراسیون جودو گفت: ما شاهد فعالیت های موثر در استعدادیابی، قهرمان پروری و کسب مدال در رده های پایه در جودو استان قم بودیم و قطعا در آینده یکی از قطب های جودو کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو ؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی امروز 15 دی ماه هیئت جودو استان قم گفت: به مجید متقی رئیس سابق هیئت جودو استان قم و همکارانشان خدا قوت می گویم که توانستند بهترین عملکرد را رقم بزنند و شرایط خوبی را برای جودوی استان قم رقم بزنند .

وی افزود: ما شاهد فعالیت های موثر در استعدادیابی، قهرمان پروری و کسب مدال در رده های پایه در جودو استان قم بودیم و این همان اصولی است که مد نظر فدراسیون و ورزش کشور است و بایستی اینگونه سرمایه گذاری ها برای قهرمانی و آینده جودو استان و کشور ادامه داشته باشد. و قطعا در آینده یکی از قطب های جودو کشور خواهد شد .

میراسماعیلی با بیان اینکه آکادمی تخصصی جودو استان قم  باتوجه به پتانسیل فیزیکی و جغرافیایی و نزدیک بودن به پایتخت قطعا یکی از پایگاه های قهرمانی و محل تمرین اردوهای تیم ملی جودوکشور خواهد بود ، تاکید کرد:باید درخصوص تیم های پایه  آینده نگری کنیم تا بتوانیم جودوکاران خوبی را در رده بزرگسالان داشته باشیم و پشتوانه سازی کرده باشیم.

وی با توجه به شرایط نا عادلانه تعلیق و بی رحمی ویروس کرونا و سختی کار که آسیب جدی به جودو کشور وارد کرده، گفت: با برنامه ریزی دقیق در فدراسیون توانستیم دوره های آنلاین برگزار شد و با شرایط بسیار ویژه و با رعایت پروتکل بهداشتی در اسفند ماه مسابقات منطقه ای برگزار خواهد شد 

گزارش تصویری از مجمع انتخاباتی استان قم

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی