اخبار استان ها  - استان همدان

1399-11-21 10:37
جعفری: تجهیز و راه اندازی 8 کلاس درس تربیت بدنی در استان همدان/ سه کلاس مفروش به تاتامی جودو می شوند
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از تجهیز و راه اندازی 8 کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان خبر داد.

   به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، عبدالله جعفری، مسئول انجمن جودو دانش آموزی گفت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و ایجاد زمینه های افزایش نشاط، بهبود سواد حرکتی و شکل دهی عادات مفید سبک زندگی فعال دانش آموزان 8 کلاس درس تربیت بدنی در مدارس استان همدان راه اندازی و تجهیز می شود.

  جعفری افزود: 3 کلاس درس تربیت بدنی در مدارس حاج طوسی ملایر، توحید ناحیه یک همدان و امام مهدی(عج) بهار در هفته آخر بهمن ماه افتتاح خواهند شد.

  وی خاطرنشان کرد: کلاس درس تربیت بدنی در مدارس شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند، امیرکبیر و شهید موسوی ناحیه2 همدان، شهید سعیدی فامنین و آزادی قهاوند نیز با توجه به آغاز خرید تجهیزات مورد نیاز، در آینده ای نزدیک به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با تجهیز و راه اندازی این 8 کلاس، مجموع کلاس های درس تربیت بدنی استان به 16 کلاس خواهد رسید.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی