اخبار استان ها  - استان همدان

1399-11-28 12:47
 سیفی: از زندگی میراسماعیلی باید کتاب نوشت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو؛ حمید سیفی مدیرکل‌ ورزش و جوانان استان همدان قبل از آغاز مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان گفت: میراسماعیلی با تمام تلاشی که انجام داده، تعریف جدیدی را در عرصه مدیریت ورزش از خود نشان داده است. به وزیر ورزش و جوانان بابت داشتن چنین مدیر متخصص و پرتلاش واقعا تبریک و به همه ورزشکاران این رشته چه آنهایی که مدال آور بوده اند و چه آنهایی که مدال ندارند خسته نباشید می گویم.

وی افزود:حالا دیگر جودو شخصی را دارد که دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش است، جودو کمیته آموزش، کمیته پژوهش و.. دارد. در کمیته آموزش نفراتی داریم که مدارک عالیه دارند.

میراسماعیلی واقعا در جودو جهادی کار می کند، او سلامتی خودش را به خطر انداخته و به خاطر همین رشته ، شب و روز تلاش می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: امیدوارم جودوی ما با حضور میراسماعیلی پیشرفت های بیشتری را تجربه کند. او یک و نیم ماه پیش به این استان سفر کرد و حالا آمده تا هم مجمع را برگزار کند و هم دو خانه جودو افتتاح کند.

ورزش ما در همه جا موفق می شود، وقتی میراسماعیلی در جودو مدال جهانی می آورد همه ما را به تکاپو می اندازد. وقتی قهرمانان ما مدال آوری می کنند ما در دنیا احساس غرور می کنیم

سیفی گفت: وقتی کشتی ، کار می کردم به میراسماعیلی گفتم روزی چند ساعت تمرین می کنی؟ در جواب من گفت: شاید ۷تا۸ ساعت تمرین می کنم. ابن رفتارهای او باعث شد حالا اسطوره جودوی ایران باشد

پیشنهاد میکنم از زندگی میراسماعیلی، یک کتاب نوشته شود. باید از علم تمرین این قهرمان بزرگ در ورزش استفاده شود. چون او واقعا فردی پرتلاش و سخت کوش است. به هرحال باید تجربیات وی در اختیار قهرمانان قرار بگیرد.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی