اخبار

1400-04-09 15:37
مجمع سالیانه هیات جودو تهران برگزار شد/تقدیر مدیرکل ورزش استان از فعالیت های بلوطی

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان تهران امروز(چهارشنبه 9 تیرماه 1400) به صورت وبینار با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، نصرالله پریچهره مدیرکل، ملاجعفری معاو توسعه امور ورزش اداره کل، محمد بلوطی رئیس هیات جودو استان، استاد کیهان و دیگر مسئولان هیات برگزار شد.

میراسماعیلی در ابتدای این سمینار اظهار داشت: کمک به مناطق محروم استان تهران به‌خصوص مناطقی که طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته مورد بازدید قرار گرفته اند، در دستور کار فدراسیون قرار خواهد گرفت و به ورزش این مناطق کمک می‌کنیم تا جودوکاران این قسمت از شهر تهران هم از امکانات جودو کشور برخوردار شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در مجمع هیات جودوی استان بر ضرورت پیگیری وضعیت باشگاه و مجموعه امام علی (ع) شهر تهران تاکید کرد و گفت: در روزهای آینده طی جلسه مشترکی مسائل و مشکلات مجموعه مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا هیات‌های جودو استان با خیال راحت بتوانند از امکانات این مجموعه استفاده کرده و به امورات اجرایی خود بپردازند.

نصرالله پریچهره با تاکید بر لزوم توجه ویژه به اخلاق‌مداری در تمامی رشته‌ها، رشته جودو را یک رشته المپیکی دانست که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین گفت: به تیم‌های اعزامی رشته جودو به مسابقات آقایان و بانوان قهرمانی کشور کمک خواهیم کرد و دراین ‌راستا امکاناتی را در نظر خواهیم گرفت.

رئیس هیات جودوی استان تهران هم در مجمع سالیانه این هیات با اشاره به اینکه هیات جودو استان تهران رتبه برتر فدراسیون جودو در کشور را به خود اختصاص داده، عنوان کرد: در جریان مسابقات منطقه سه کشوری، تهران هم میزبان بود و هم توانست به مقام قهرمانی برسد.ضمن اینکه بلوطی در طول این مدت که شیوع ویروس کرونا ورزش را تعطیل کرده بود, عملکرد خوبی داشت و قابل تقدیر است.

محمد بلوطی همچنین از اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر برگزاری مراسم یادواره شهدا و انجام این اقدام ماندگار قدردانی کرد.

گفتنی است در جریان مجمع امروز، اسناد مالی و برنامه‌های هیات مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی