اخبار

1400-04-11 17:14
میراسماعیلی: امیدوارم تا پایان سال بوشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جودو ساحلی شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو،مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو استان بوشهر امروز جمعه ۱۱ تیرماه سال۱۴۰۰ در اداره کل ورزش و جوانان بوشهر برگزار شد. مجمع با حضور#آرش_میراسماعیلی_رئیس_فدراسیون_جودو، احمد بهروزیان فرد و موسی کشتکار مدیر و معاون اداره کل ورزش و جوانان، یاسر جمالی و پرویز مرشد رئیس و دبیر هیات جودو استان بوشهر برگزار شد.

آرش میراسماعیلی با اشاره به تشکیل مجمع عمومی هیات جودو استان بوشهر، اظهار داشت: این مهم فرصتی فراهم کرد تا جودو ساحلی در استان بوشهر آغاز به‌ کار کند که این رشته، ایده جدیدی برای ورزش و مسابقات جودو در جهان و ایران محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه ورزش جودو ساحلی در کشور به‌ صورت آزمایشی آغاز شده، عنوان کرد: امید می‌رود تا پایان امسال به میزبانی استان بوشهر مسابقه بین‌المللی جودو ساحلی با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برگزار شود.

وی شرایط هیات جودو استان بوشهر را بسیار مطلوب دانست و گفت: هیات جودو استان بوشهر به ویژه در بخش پایه بسیار خوب و مطلوب ارزیابی می‌شود و با توجه به رصد انجام شده رو به پیشرفت است.

میراسماعیلی با بیان اینکه هیات جودو استان بوشهر جز یکی از فعال‌ترین هیات ها در کشور است، افزود: رسیدن هیات جودو استان بوشهر به جایگاه مطلوب با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر جای قدردانی دارد. امید می‌رود برنامه قابل توجهی و درخور شایسته در برنامه جودو ساحلی اجرا شود تا بر اساس برنامه‌ زمانبندی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای این رشته ورزشی سال بسیار سختی رقم خورد، خاطر نشان کرد: وضعیت کرونا و شرایط تعلیق شرکت ایران در مسابقات جهانی جودو در سال گذشته، سال سختی فراهم کرد که در حال گذر از آن هستیم اما از این تهدید به‌عنوان یک فرصت استفاده کردیم و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جودو در مرداد و شهریور ماه امسال برگزار کنیم.

میراسماعیلی از برگزاری اردوهای تیم ملی جودو خبر داد و گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جودو، اردوهای تیم ملی سریع آغاز می‌شود. برای برگزاری لیگ آینده سازان جودو برنامه‌های خاصی تدوین شده تا بتوانیم لیگ آینده‌ سازان جودو در نیمه دوم آغاز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید می‌رود ان‌شاءالله در کنار این برنامه‌ها و طرح‌ها، کارهای حقوقى و رایزنی که با مسئولان فدراسیون جهانی جودو انجام می‌شود هر چه سریع‌تر به عرصه بین‌المللی برگردیم.

احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان نیز ضمن خوش آمدگویی به ریاست فدراسیون جودو، گفت: بسیار خوشحالم که مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان بوشهر با حضور آرش میراسماعیلی برگزار میشود. وی مدال های مختلفی در مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا دارد. او افتخار ورزش کشورمان است و از چهره های خوش نام در ورزش ایران است.

وی افزود: علی رغم گرمای خاصی که در بوشهر وجود دارد، کسی به این استان سفر نمیکند اما به استان بوشهر با پیشنهاد برگزاری مجمع سالیانه سفر کرده است.به نوبه خودم از قهرمان جهان تشکر میکنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از ریاست هیات جودو استان و مجموعه همکاران وی تشکر میکنم. از تمام پیشکسوتان که با رئیس هیات جودو همکاری میکنند تشکر میکنم. تامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله کارهای خوب جمالی رئیس هیات جودو استان است. او برای پیشرفت جودو استان بسیار زیاد تلاش میکند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ورزش اما جمالی پر توان تلاش کرده و متاسفانه این ویروس خسارت جبران ناپذیری به ورزش دنیا و جودو وارد کرده است.امیدوارم بعد از پایان شیوع ویروس کرنا همه دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت ورزش کشورمان تلاش کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: از میراسماعیلی میخواهم که نگاه ویژه ای به استان ما داشته باشد.این استان توانایی های زیادی دارد ما می توانیم میزبان مسابقات باشیم. بحث سواحل در شهرستان های ما هم وجود دارد، ابن استان ظرفیت و پتانسیل بسیار زبادی دارد و میتواند قطب ورزش باشد. میراسماعیلی نزدیک ۱۴ سال در این استان بوده و تعصب زیادی به این استان دارد.

انتهای پیام

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی