اخبار

1400-06-03 13:48
وبینار نواب روسای بانوان هیات جودو استان ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، وبینار نواب روسای بانوان هیات های جودوی استان کشور با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده سرپرست نایب رئیسی بانوان، زارع نژاد مسئول کمیته آموزش، پژوهش و تحقیقات فدراسیون جودو امروز چهارشنبه سوم شهریورماه 1400 به صورت وبینار برگزار شد.


آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در این گفت وگوی وبیناری، اظهار داشت: فدراسیون جودو حمایت های همیشگی را از توسعه جودو بانوان ادامه خواهد داد. ضمن اینکه روسای هیات های استان ها نیز باید از قهرمانان استان ها حمایت های بیشتری کنند. فدراسیون جودو نیز به منظور افزایش انگیزه بانوان در مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی در شرایط حاکم شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی دارد و حمایت ها از این برنامه ها در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با فعالیت هایی که فدراسیون جودو برای توسعه زیر ساخت های استان ها داشت و با رایزنی هایی که انجام دادیم تا به امروز بیش از 12مکان برای احداث و یا تاسیس خانه اختصاصی جودو در استان های مختلف در نظر گرفته شدهاست. همچنین اولین آکادمی تخصصی جودو در ورزشگاه کبکانیان در حال ساخت است که قطعا با توجه به نیاز جامعه جودو بانوان تمام این امکانات در اختیار بانوان هم قرار خواهد گرفت.

 

 

نیاز سنجی آموزش استانی با مشارکت کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون برای روز آمدسازی و ارتقاء دانش مربیان، برگزاری سمینارهای داوری تحت نظارت کمیته داوران فدراسیون از دیگر برنامه های آموزشی مصوب در این وبینار بود که صدیقه کعبی زاده دبیر و سرپرست نایب رئیسی بانوان نیز درگفت و گویی که در این وبینار داشت به این موضوعات اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: تربیت مدرس دفاع شخصی بانوان در فرآیند طراحی شده از سوی کمیته دفاع شخصی فدراسیون جودو نیز از برنامه های آتی فدراسیون جودو بانوان کشور خواهد بود. البته در بخش مسابقات، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان در نیمه دوم مهرماه و برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی در آبان ماه برنامه های آتی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه فدراسیون جودو آمادگی کامل خود را برای حمایت از برنامه های توسعه ای جودو بانوان در استان ها اعلام کرده است.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی