اخبار

1400-07-22 20:59
 تیم جودو نوجوانان استان خراسان رضوی قهرمان کشور شد/ لرستان دوم و قم سوم

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در پایان مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده نوجوانان، امروز پنج شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ تیم جودو نوجوانان پسر استان خراسان رضوی با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات را کسب کرد. تیم استان لرستان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز نایب قهرمان شد. تیم استان قم نیز با کسب  یک مدال طلا و دو مدال برنز روی سکوم سوم قرار گرفت. 

 

ضمن اینکه مازندران با کسب یک مدال طلا و یک برنز چهارم شد. در پایان این مسابقات کاپ اخلاق به تیم مازندران رسید.

 

نتایج مسابقات روز دوم نوجوانان به شرح زیر است:

وزن ۷۳-کیلوگرم نوجوانان: الیاس پرهیزگار از استان خراسان رضوی( مدال طلا)امیررضا کوهی از استان اردبیل(مدال نقره) کریم مویدی از استان خوزستان و امیرحسین پوستینی از استان خراسان جنوبی( مدال برنز مشترک)

 

وزن ۸۱- کیلوگرم نوجوانان: رضا میش مست از استان خراسان رضوی ( مدال طلا) ابوالفضل صداقتی از استان کرمان( مدال نقره) ابوالفضل محبی از استان قم و امیررضا زربخش از استان لرستان از (مدال برنز مشترک)

 

وزن ۹۰- کیلوگرم نوجوانان: محمدجواد محبی از استان قم( مدال طلا)محمد غلامی کرمان(مدال نقره)محمد حسین صادقی از استان تهران و امیرحسین نخعی از استان یزد(مدال برنز مشترک)

 

وزن ۹۰+ کیلوگرم نوجوانان: امیرعباس موحد از استان لرستان( مدال طلا) امیرپویا نوحی از استان کرمان(مدال نقره) علی کوچکی از استان تهران و ماهان غلام زاده از استان مارندران( مدال برنز مشترک)

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی