اخبار

1400-12-03 16:17
سمینار نواب رئیس بانوان هیات های جودو استان های کشور

به  گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، سمینار نواب رئیس بانوان هیات های جودو استان های کشور امروز سه شنبه سوم اسفندماه 1400 با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون جودو برگزار شد.

ارائه گزارش فعایت های سال 1400 توسط دبیرکل فدراسیون، ارائه برنامه های سال 1401 جودو بانوان توسط سرپرست نایب رئیس و نایب روسای کمیته های فدراسیون، ارائه گزارش عملکرد هیات های جودو استان ها در بخش بانوان از جمله مباحث مهم این سمینار بود.

این سمینار با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، کرملو مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش و بانوان کشور، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، مریم بهاروند سرپرست نایب رئیسی فدراسیون جودو و جمعی از خانواده جودو این وبینار برگزار شد.

 در این وبینار عملکرد سال 1400 هیات های جودو در بخش بانوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در چارچوب این مراسم، نواب رئیس کمیته های مختلف فدراسیون در بخش بانوان ابلاغ خود را دریافت کردند. همچنین هر یک از نواب رئیس در بخش کمیته و هیات های استانی، مهمترین برنامه ها و چالش های پیش رو برای توسعه جودو در کشور را مطرح کردند.

گفتنی است در این سمینار آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، ضمن حمایت از برنامه های توسعه ای در بخش بانوان از نواب رئیس بانوان خواست تا نسبت به اهتمام جدی برای رشد و توسعه جودو در استان های مختلف کشور تلاش کنند.

 

کرملو، مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش و بانوان کشور، ضمن تشکر از حمایت های ریاست فدراسیون جودو و برنامه های اجرا شده، آمادگی ورزش بانوان  کشور را برای تعدیل چالش ها و مشکلات جودو در استان های کشور را اعلام کرد.

در پایان مراسم، گواهی شرکت و هدایایی به رسم یادبود از سوی رئیس فدراسییون جودو به حاضرین اهدا شد.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی