اخبار

1401-02-24 20:24

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده دبیر فدراسیون جودو امروز شنبه ۲۴  اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به منظور تعامل و هماهنگی های فدراسیون جودو با سه تن از مدیران کل دفاتر وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

وی در خصوص جلساتی که امروز  با مدیران کل دفاتر وزارت ورزش و جوانان داشت، گفت: فرهادیان مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاهها و دبیر کمیسیون ماده ۵ ،در خصوص برنامه های فدراسیون در حوزه ورزش حرفه ای، لیگ های حرفه ای و باشگاه ها و مسائلی که در ارتباط با دستور عمل هایی است که در حال تنظیم شدن است، قول مساعد داد تا همکاری های لازم در این زمینه را داشته باشد.

 

دبیر کل فدراسیون جودو در ادامه افزود: در ادامه این دیدار ها با مدیرکل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه نیز دیداری داشتم. در این دیدار در خصوص فعالیت های استعدادیابی بحث و تبادل نظر شد. همچنین برنامه های آموزشی و‌ دستورالعمل هایی که قرار است بازنگری شود، چالش هایی که در این زمینه وجود دارد، پیشنهاد داده شد تا در خصوص المپیاد استعدادهای برتر در بخش دختران نیز بازنگری انجام شود. بر اساس مستنداتی که فدراسیون جودو به وزارت ورزش و جوانان داده و مدیرکل دفتر استعدایابی و آموزش های پایه دکتر کیانی زاده نیز قول داد تا در این زمینه مساعدت لازم را به عمل اورد تا انشالله شاید بتوانیم شاهد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر در بخش دختران در جودو باشیم.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: در دیدار با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی آقای خلیلی چیچکی نیز  اهم  برنامه هایی را که پیش رو داریم، فعالیت هایی که فدراسیون جودو در خصوص برنامه های همگانی خود دارد و در دستور کار دارد، بحث و تبادل نظر شد. برنامه هایی مثل جودو روستایی، جودو ساحلی، جشنواره جودو برای همه و برنامه هایی که برای روز جهانی جودو داریم و سایر فعالیت ها، قرار شد برنامه هایمان را در قالب طرح به دفتر توسعه ورزش همگانی اعلام کنیم  تا حمایت های لازم از فدراسیون برای اجرای برنامه ها به عمل آید. در برنامه هایی که اعلام کردیم، فاز سوم برگزاری جشنواره جودو برای همه حداقل در سیزده استان کشور نیز پیش بینی شده است.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی