اخبار

1401-04-05 17:30
 جلسه کمیسیون مربیان و ورزشکاران فدراسیون جودو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جودو، امروز یک شنبه پنجم تیرماه در سالن جلسات فدراسیون در اجرای بند یک ماده 4 و بند یک ماده پنج دستور العمل کمیسیون ورزشکاران با حضور اعضا منتخب کمیسیون ورزشکاران فدراسیون با حضور آرش میراسماعیلی رئیس و صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو  تشکیل شد.

 

در این جلسه میراسماعیلی در خصوص فلسفه تشکیل کمیسیون، جایگاه حقوقی، مسئولیت های اجتماعی، انتظارات جامعه جودو به ویژه ورزشکاران توضیحات لازم را برای اعضا حاضر در جلسه ارائه کرد.

گفتنی است، در این نشست، قاسم باغچقی با اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

 همچنین قاسم باغچقی، مهدی فتحی پور، حمیدرضا پاپی، مریم بربط، محدثه حسینی و سایان چگینی به عنوان نماینده ورزشکاران جهت شرکت در مجمع عمومی سالانه  فدراسیون از سوی اعضا کمیسیون انتخاب و معرفی شدند.

 

مریم بربط نیز از سوی رئیس کمیسیون ورزشکاران به عنوان دبیر کمیسیون معرفی شد.

 

ضمن اینکه امروز یک شنبه جلسه کمیسیون مربیان فدراسیون جودو به صورت جداگانه  با حضور آرش میراسماعیلی رئیس و صدیقه کعبی زاده دبیرکل فدراسیون جودو تشکیل شد.

در این کمیسیون استاد رضا مدنی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. اردشیر موحد دانش به عنوان دبیر کمیسیون از سوی رئیس کمیسیون پیشنهاد داده شد.

 

در این جلسات مقرر شد، آیین نامه داخلی هر یک از کمیسیون ها تدوین و جهت بررسی و تصویب به مجمع فدراسیون اعلام شود. در این آیین نامه نایب رئیس کمیسیون و سخنگو در نظر گرفته خواهد شد.

افراد پیشنهادی برای این دو مسئولیت در کمیسیون ورزشکاران، مهدی فتحی پور به عنوان نایب رئیس، حمید رضا پاپی به عنوان سخنگو و در کمیسیون مربیان نیز محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان نایب رئیس و حسین زند به عنوان سخنگو پیشنهاد شدند.

 

کمیسیون مربیان نیز،  استاد رضا مدنی و محمدرضا یوسف زاده،تکتم بیدل و سحر چغلوندرا به عنوان نمایندگان کمیسیون مربیان برای عضویت در مجمع عمومی سالیانه انتخاب کردند.

 

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی