اخبار

1393-02-21 04:57
جودو بین المللی باکو/دو نماینده سنگین وزن ایران حذف شدند

روز پایانی رقابتهای بین المللی باکو با حذف دو نماینده سنگین وزن تیم اعزامی کشورمان همراه بود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو کوراش ، در ادامه این دوره از رقابتها که در باکو جریان دارد امروز یکشنبه در روز پایانی این مسابقات جودوکاران سنگین وزن به روی تاتامی رفتند که هر دو نماینده ایران همان دور نخست با شکست برابر رقبای  خود از دور مسابقات حذف شدند.

 

در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب دور اول به مصاف "کازبایف" از قزاقستان رفت و با یک اخطار "شی دو" نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد. در این وزن "الخان ممدوف" از آذربایجان و "ماکسیم راکوف" از قزاقستان دیدار پایانی را برگزار می کنند و برای مدال برنز هم از یک سو "جعفر محمدواف" از روسیه  به دیدار "رمزالدین سعیداف" ازبکستانی می رود و از سوی دیگر " فلاویو اورلیک" از سوئیس با "قربانوف" از ازبکستان پیکار می کند.

 

جعفر پهلوانی نماینده ایران  در وزن 100+ کیلوگرم مقابل "رنات سعیداوف" از روسیه با ضربه فنی بازنده شد و کنار رفت. در این وزن هم "فیصل جابالله" از تونس به همراه "کریوباکوف" از روسیه راهی بازی نهایی شدند. برای مدال برنز هم "دانیل نتا" از رومانی به دیدار "اوگان کاکوری" از آذربایجان می رود و "سعیداوف" روس هم با "بیتوف"دیگر نماینده آذریها پیکار می کند.

 

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با 5 جودوکار شرکت کرده بود که تیزتک ، محرمی ، ملایی ،پهلوانی و محجوب موفق به کسب مدال نشدند. 

 

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی