اخبار

1393-02-24 02:13
 جودوکاران برتر دنیا در اردوی آنتالیا/ میراسماعیلی و آخوندزاده در کلاس جهانی

اعضای تیم ملی که برای حضو در یک اردوی مشترک راهی آنتالیا شده اند روزانه دو نوبت تمرین سخت و فشرده را برگزار می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، اردوی مشترک آنتالیا  از سوی فدراسیون جهانی و با نظارت مستقیم کمیته فنی این فدراسیون با حضور جودوکارانی از 30 کشور جهان در حال برگزاری است.

 

در این اردو حضور جودوکارانی از کشورهای روسيه ، قزاقستان ، ازبکستان ، مجارستان ، يونان ، آذربايجان ، تونس ، جمهوری چك در این مسابقات حائز اهمیت است.

 

ضمن اینکه تمرین جودوکاران کشورمان با جودوکاران صاحب نام دنیا از جمله  ايلياديس ، رمزدين،ماكزيم ، تنگريف ، محمداف ، فيصل ، سعيداف ،سوبیرف و برخی دیگر از قهرمانان عنوان دار جهان می تواند برای  نفرات اعزامی یک دوره تمرینی مفید باشد.

 

بر اساس برنامه اعلام شده در این اردو ، روزانه دو نوبت تمرین انجام می شود که در نوبت صبح جودوکاران از ساعت ١٠ به مدت دو ساعت با رقبای هم وزن خود "رندوری" در دو بخش خاک و سرپا را در دستور کار دارند.در نوبت عصر نیز جودوکاران از ساعت 16  با رقبای خود شش بار رندوری انجام می دهند.

 

همچنین آرش میراسماعیلی و مسعود حاجی آخوندزاده طی روز های 26 و 27 اردیبهشت ماه در دوره سمینار داوری و کوچینگ با حضور مدرسین فدراسیون جهانی جودو شرکت خواهند کرد.

 

تیم ملی کشورمان که آماده حضور در بازیهای آسیایی می شوند با ترکیب احسان بهرامیان ، سعید مرادی ، امیرقاسمی نژاد ، احمد ميرزاپور ، سعید ملایی ، جواد محجوب ، بهزاد محرمی ، جعفر پهلوانی ، قاسم احدی و رامین صفویه در این اردوی مشترک شرکت کرده است. 

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی