اخبار استان ها  - استان تهران

1393-09-26 09:55
استاد کیهان: تیم های نوجوانان و جوانان، کار بسیار ارزشمند و بزرگی را در آسیا انجام دادند

عضو شورای فنی فدراسیون جودو و کوراش، در مورد چگونگی حضور تیم های نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از دیدگاه کارشناسی،این بچه ها بدون هیچ اردوی برون مرزی و فقط با یک هفته اردوی عسلویه، کار بسیار ارزشمند و بزرگی را انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران،استاد محمد کیهان تاکید کرد: کسب مدال در آسیا با حضور کشورهای قدرتمندی چون ژاپن و کره در همه سطوح بسیار سخت است.

وی که دارای دان هفت کودوکان از ژاپن است، گفت: تیم های نوجوانان و جوانان (پسران) تمرینات منظم خود را از 20 مهر تا 20 آذر پس از حدود 9 ماه سرگردانی شروع نمودند و کمتر از دوماه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردید که تلاش مربیان تیم ملی و نکته بینی آنها باعث شد تا نقاط ضعف و قوت آنها کشف و روی آنها کار شد. این تیم همانند زر ناب صیقل خورد و به مسابقات اعزام گردید که خوشبختانه تمامی نفرات این تیم تقریباً مدال کسب کردند.

استاد کیهان افزود: بسیار شایسته است به جای انتقاد های بی اساس و به دور از هرگونه پیش داوری ها و تضعیف روحیه، به این بچه ها انگیزه داده شود و کمک کنیم تا مدال های آنها در دوره های بعدی، رنگ بهتری به خود گیرد.

رئیس کمیته فنی هیئت استان تهران همچنین گفت: تهران پیشگام کلاس های استعدادیابی در کشور است. استان تهران باید همچنان کلاس استعدادیابی خود را به طور مرتب برگزار نماید.

وی ادامه داد: هیئت ها بازوهای توانمند فدراسیون هستند و با حمایت فدراسیون از هیئت ها و همدلی هیئت ها و فدراسیون، کارها به نحو مطلوبی پیش خواهد رفت.

عضو شورای فنی فدراسیون جودو و کوراش، افزود: فدراسیون وظیفه دارد که از هیئت ها و مربیان پایه حمایت نماید تا تیم های ملی دارای پشتوانه خوبی شوند. به عنوان مثال 19 مربی پایه در سطح نونهالان در تهران، دوره دو روزه ای را جهت آشنایی با آخرین متد های آموزشی و همچین آشنایی بیشتر با کار روحی روانی پشت سر گذاشتند، چراکه براین باوریم مربیان باید با نحوه تمرین های روز جهان آشنا شوند، شاگردان خود را با سرگذشت قهرمانان و بزرگان آشنا نمایند و با نمایش فیلم، متد های جدید را به شاگردان خود آموزش دهند. 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی