اخبار

1393-02-28 03:12
خبرهایی از آنتالیا/گامبا برای مربیان جودو کلاس گذاشت

در حالی که جودوکاران حاضر در اردوی مشترک بین المللی سخت مشغول تمرین هستند ، مربیان تیم های شرکت کننده طی دو روز گذشته در کلاس کوچینگ بین المللی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، این کلاس زیر نظر "گامبا" سرمربی تیم ملی روسیه و مدرس فدراسیون جهانی برگزار شد که اهم برنامه های اجرا شده به تدریس نحوه کوچینگ جودوکار در حین مبارزه و همچنین اصول پیشرفته تمرین اختصاص داشد. آرش میراسماعیلی و مسعود حاجی آخوندزاده در این کلاس شرکت داشتند.

در بخش دیگری از این کلاس  قوانین جدید داوری و نحوه سازگاری با قوانین جدید را نیز تشریح شد. ضمن اینکه نماینده کمیته داوران فدراسیون جهانی از مربیان حاضر خواست نقطه نظرات خود در خصوص تغییر قوانین و بازخورد آن در جودو کشورهای خود را به فدراسیون جهانی ارسال کنند.

در این کلاس آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی به تغییر مداوم قوانین و تاثیر آن بر روی جودو پایه اعتراض نمود که نماینده کمیته داوران با بیان اینکه قوانین تا المپیک 2016 هیچ تغییری نخواهد داشت از مربیان خواست که قوانین را برای سنین پایه به تدریج تدریس نمایند تا بازدهی بالاتری داشته باشند.

در بخش دیگری از این کلاس فیلمی آموزشی از اشتباهات داوران به نمایش گذاشته شد و مربیان به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و نماینده کمیته داوران نیز توضیحات لازم را ارائه داد.

قابل ذکر است روز گذشته اردوی تمرینی آنتالیا استراحت کرده و از صبح امروز تمرینات خود را از سر می گیرند.

 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی