اخبار استان ها  - استان تهران

1393-11-03 17:24
برگزاری دوره عملی مربیگری دفاع شخصی درجه سه

هیئت جودو و کوراش استان تهران، در نظر دارد دوره عملی مربیگری درجه سه دفاع شخصی را از تاریخ 6الی 8 اسفندماه در سالن شهید موگویی برگزار کند.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، شرایط مربیگری درجه 3، داشتن حداقل کمربند دان 2در رشته های رزمی فدراسیونی جودو، کاراته، تکواندو و ... ، دارا بودن مدرک مربیگری رسمی در هر یک از رشته های رزمی فدراسیونی جودو، کاراته، تکواندو و ...،حداقل سن 18 سال تمام و داشتن حداقل مدرک دیپلم است.

مدارک مورد نیاز شرکت در این مسابقات، اصل و کپی کارت ملی متقاضی، کارت بیمه ورزشی سال جاری، اصل و کپی کارت پایان خدمت، معافیت از خدمت و اصل و کپی حکم مربیگری در هر یک از رشته های رزمی فدراسیونی(جهت معافیت از دوره تئوری) خواهد بود.

بنا به همین گزارش کسانی که موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه 3 دفاع شخصی می گردند، مستقیماً می توانند دان 2 دفاع شخصی را از فدراسیون جودو دریافت نمایند.

همچنین کسانی که مدرک مربیگری ندارند و متقاضی شرکت در این دوره می باشند می توانند در کلاس های تئوری مربیگری جودو از که از تاریخ 13 الی 17بهمن در سالن موگویی برگزار می گردد، شرکت کنند.

گفتنی است هزینه ثبت نام برای مربیگری درجه سه 000/000/ 1ریال که به حساب هیئت جودو استان تهران در بانک ملت شعبه پیچ شمیران به شماره 69647707 قابل واریز بوده و یا توسط دستگاه دستگاه کارت خوان (پوز) در محل هیئت پرداخت خواهد گردید.

 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی