اخبار استان ها  - استان تهران

1393-11-12 06:02
تبریک هیئت جودو و کوراش استان تهران به مناسبت سی و ششمین سالگرد انفجار نور

هیئت جودو و کوراش استان تهران با صدور اطلاعیه ای از دهه فجر به عنوان تولد میمون و مبارک اسلام ناب، نقطه عطف تاریخ و تبلور اراده امتی مومن و مجاهد برای حاکمیت ارزش های الهی یاد کرده که در یک کلام انفجار نور بود.

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، در این اطلاعیه با اشاره به این مهم که دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته، آمده است: اولین روز این دهه ورود سراسر نور یگانه دوران، حقیقت ایمان و جهاد و سلطه ستیزی، امام همه خوبی ها و آخرین روزش، تجلی همه خوبی ها با پیروزی نور بر ظلمت بود.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

در بخش پایانی اطلاعیه، هیئت جودو و کوراش استان تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه جامعه بزرگ ورزش و خصوصا خانواده پرافتخار جودو تهران و کشور تبریک گفته و تاکید کرده است: اینک پس از گذشت 36 سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید در قبال این موهبت الهی به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی