اخبار استان ها  - استان تهران

1393-11-14 04:47
10جودوکار تهرانی از امروز در اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان

هیئت جودو و کوراش استان تهران اعلام کرد: پیرو مصوبات جلسه شورای فنی سازمان تیم های  ملی، اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان از ساعت 14 امروز(سه شنبه) الی 4 اسفندماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، محمد جمالی، وحید نوری، سعیید مولایی، مسعود خرابات، سید حبیب اله میرزاجانی، سینا کریمی، احمد قاسمی، شایان نصیر پور، محمد صفری هویدا و محمد ملک محمدی از تهران در این اردو حضور دارند و تهران با 10 نفر بیشترین تعداد دعوت شده به تیم ملی را در این مرحله دارد که 23درصد از دعوت شدگان را شامل می شود.

نفرات دعوت شده باید امروز بعدازظهر با معرفی نامه از استان، پاسپورت، شناسنامه، عکس و کارت ملی خود را به مسئول اردو معرفی نمایند. قرار است است فردا(15 بهمن) مسابقه انتخابی برگزار شود و نفرات اول تا سوم در اردو باقی بمانند.

گفتنی است وزن کشی مسابقه انتخابی از ساعت 18 الی 19 امشب (14 بهمن) با 3 کیلوگرم ارفاق انجام خواهد شد و غایبین در مرحله اول و کسانی که سابقه مدال در مسابقات آسیایی دارند، در صورت تمایل به حضور در اردوی تیم ملی، می توانند درخواست کتبی خود را به شورای فنی سازمان تیم های ملی ارائه تا حضورشان مورد بررسی قرار گیرد.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی