اخبار استان ها  - استان تهران

1393-11-14 12:13
تجلیل آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو از هیئت استان تهران

نایب رئیس فدراسیون جودو ضمن تجلیل از هیئت استان تهران به عنوان قهرمان کشور، خواستار ادامه روند رو به رشد آن شد.

آرش میراسماعیلی که در مجمع عمومی سالیانه هیئت جودو استان تهران در سالن آمفی تئاتر اداره کل سخن می گفت، از هیئت تهران به عنوان بازوی توانمند فدراسیون یاد کرد و افزود: ویترین هیئت مسابقات آن و مخصوصا مسابقات بزرگسالان است.

در این جلسه که دیروز (دوشنبه) با حضور دکتر آقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل، دکتر سلطانی رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، داود بلوطی رئیس هیئت، امیرسعید یزدانی دبیر هیئت، محمد مقدم خزانه دار و نمایندگان باشگاه ها، ورزشکاران و حوزه ها و شهرستان ها برگزار شد، میرزاآقابیک ضمن تجلیل از عملکرد هیئت و نظم و انضباط در اطلاع رسانی، عنوان کرد: این مجمع یکی از منظم ترین مجامعی بوده که تا کنون برگزار گردیده و از زحمات بلوطی در ساماندهی هیئت جودو تهران تقدیر می کنم.

دکتر سلطانی نیز از همکاری هیئت در تکمیل گزارشات و آمارها در موعد مقرر و بدون تاخیر و از یزدانی بابت تکمیل بودن مدارک و همکاری با گروه توسعه قهرمانی، تقدیر ویژه نمود.

در ادامه جلسه، داود بلوطی، گزارشی از عملکرد هیئت در سال 93 ارائه کرد و با تشریح تقویم هیئت در سال 94 گفت: سال 93 سال طلایی برای هیئت جودو استان تهران بوده، چرا که در کنار قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور، هم در مسابقات جهانی و هم در آسیایی، تهران مدال آور بود و در رده های نوجوانان و پایه هم توفیقات خوبی داشتیم.

رئیس هیئت جودو استان تهران، با تقدیر ویژه از همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون جودو، تاکید کرد: قطعا بدون حمایت و همراهی این عزیزان، موفقیت های جودو استان تهران محقق نمی شد و امیدواریم این تعامل در سال آینده نیز تداوم یابد.

در ادامه جلسه، محمد مقدم خزانه دار گزارش مالی سال 93 هیئت را ارائه کرد که با نظر کارشناس مالی، گزارشات مالی هیئت جودو بدون اشکال بود. همچنین کارشناس آمار، تکمیل بودن مدارک هیئت را تایید نمود و خواستار ارسال لوح فشرده آن به اداره کل شد.


 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی