اخبار استان ها  - استان مازندران

1393-11-17 16:13
دیدار باخانواده شهید ورزشکار در شهرستان آمل استان مازندران

به گزارش علیرضا مرزبان دبیر هیات جودو استان مازندران، محمد بلوطی دبیر فدراسیون جودو به همراه مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده شهید سیدجواد جوادیان یکی از شهدای ورزشکار آملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بلوطی که برای بررسی آزمون ارتقای کمربند جودوکاران مازندران و دیگر استان‌های شمالی کشور به آمل سفر کرده بود، به همراه محمود نائیج رئیس اداره ورزش و جوانان آمل، علیرضا مرزبان دبیر هیئت جودوی مازندران، پیشکسوتان ورزش جودوی استان، علی سفیان عمران رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل و دیگر مسئولان در ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی با خانواده شهید جوادیان دیدار کرد

 

دبیر فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: ایران اسلامی به واسطه جانفشانی و خون پاک شهدا هم‌اکنون به اقتدار، امنیت، قدرت، صلابت و توانمندی دست یافته که دیگر کشورها از اقتدار کشورمان هراس دارند.

 

محمد بلوطی افزود: دهه‌فجر پیروزی انقلاب اسلامی هم از روزهای ارزشمندی بوده که برگ‌های زرین تاریخ انقلاب در آن روزها طلایی‌ترین خاطراتش را به ثبت رسانده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه خاطرات شهدا را باید از زبان خانواده، پدر، مادر و اقوام شهدا شنید، گفت: همجواری و مصاحبت با خانواده شهدا، زنگار درونی انسان را می‌زداید و ما را برای خدمت‌رسانی بیشتر برای ایران اسلامی مشتاق‌تر می‌کند.

 



.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی