اخبار استان ها  - استان مازندران

1393-11-17 16:20
نشست دبیر فدراسیون جودو با اعضای هیئت جودو مازندران

به گزارش علیرضا مرزبان دبیر هیات جودو مازندران ، محمد بلوطی  در حاشیه برگزاری آزمون ارتقای کمربند جودوکاران مازندران  به میزبانی شهرستان آمل گفت: جودو یکی از ورزش‌های مدال‌آور و قهرمان‌پرور در سطح کشور است که تاکنون توانسته بزرگان زیادی را به جامعه ورزش تحویل دهد.

وی افزود: هم‌اکنون به بخش‌های مختلف فعالیت هیئت‌های ورزش جودو در استان‌ها امتیاز می‌دهیم تا میزان تلاش‌های آن‌ها مشخص شود.

دبیر فدراسیون جودو با اعلام اینکه نقاط ضعف و قوت هیئت‌های ورزشی جودو در استان‌ها بررسی می‌شود، عنوان کرد: یکی از نقاط قوت هیئت ورزش جودو که آن را نسبت به برخی دیگر از استان‌ها متمایز کرده امر آموزش و توجه به آن است.

 

وی با اشاره به اینکه مازندران استانی توانمند در رشته جودو است، گفت: این رشته در بخش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به همین منظور آن را جزو استان‌های پایلوت قرار دادیم.

دبیر فدراسیون جودو با اشاره به اینکه استان‌های خراسان‌شمالی، تهران، خراسان‌رضوی و مازندران به عنوان استان‌های پایلوت امر قهرمانی جودو انتخاب شدند، عنوان کرد: مازندران از ظرفیت‌های زیادی در این بین بهره می‌برد.

بلوطی یادآور شد: آموزش در فدراسیون جودو ارزش زیادی دارد و مازندران با استان‌های دیگر که در امر قهرمان‌پروری فعالیت داشته و نفرات زیادی در تیم ملی دارند، رقابت می‌کند.

دبیر فدراسیون جودو نیروی انسانی کارآمد را از مهم‌ترین مسائل در زمینه ورزش قهرمانی دانست و گفت: هم‌اکنون ورزشکاران رده‌های سنی پایه‌، نوجوانان و نونهالان بخش زیادی از جامعه را تشکیل داده‌اند و باید از این ظرفیت‌های عظیم بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: در استان مازندران بخش کاتا رشد زیادی داشته و قدرتمندتر از گذشته شد هرچند این مهم نشان از رشد تاکتیکی و تکنیکی جودوکاران دارد.

بلوطی با اشاره به برگزاری آزمون ارتقای کمربند جودوکاران مازندران و دیگر استان‌های شمالی کشور به میزبانی شهرستان آمل عنوان کرد: هم‌اکنون اساتید برجسته و کارآمد فدراسیون جودو مشغول گرفتن آزمون از علاقه‌مندان هستند؛ افرادی که صاحب عنوان بوده و سابقه درخشانی در این رشته ورزشی دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای رشته ورزشی جودو در مازندران امکانات موجود هم مطلوب بوده و انتظار زیادی از این استان شمالی کشور می‌رود

.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی