اخبار استان ها  - استان تهران

1393-12-02 07:13
برگزاری اولین سمینار آشنایی با آنتی دوپینگ و مکمل های غذایی برای جودوکاران در تهران

اولین سمینار آشنایی با آنتی دوپینگ و مکمل های غذایی برای جودوکاران در کشور، توسط هیئت جودو و کوراش استان تهران و با همکاری و همدلی تمامی اعضا جامعه جودو برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، این سمینار با استقبال بی نظیر و غیر منتظره ای همراه شد، به طوری که بیش از 90 نفر در سالن حضور داشتند و تعداد زیادی از بانوان هم به دلیل تداخل با کلاس مربیگری نتوانستند در این سمینار شرکت کنند. بنا یه همین گزارش، تعداد علاقه مندان به حدی بود که بسیاری از اعضای تیم برگزاری به صورت سرپا به کار خود ادامه دادند و عده ای نیز بر روی صندلی هایی غیر از صندلی های سالن به فراگیری مطالب می پرداختند.

این اولین سمیناری بود که با این سطح علمی و با این تعداد شرکت کننده توسط هیئت جودو استان تهران و با همکاری دانشگاه پیام نور در کشور و در رشته جودو برگزار گردید و شرکت کنندگان از نقاطی مختلفی همچون کاشان، مازندران، قم، فیروزکوه و سرتاسر استان تهران در آن حضور داشتند.

در این کلاس که با حضور پیشکسوتان، مربیان، هنرجویان و مسئولین مختلف جودو برگزار گردید و در جریان آن، دکتر نصیرزاده مدیرکل آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور کشور و معاون فدراسیون بدنسازی به ارائه مطالب مفید و کاربردی در زمینه های اثبات شده علمی پرداختند.همچنین استاد با استفاده از اسلایدها به توضیح هرچه بهتر مطالب پرداختند.

دکتر نصیرزاده در پایان با تشکر از استقبال بی نظیر جودوکاران گفت: سمینارهایی از این دست برای جودوکاران بسیار مفید بوده و با قدردانی از این کار ارزشمند هیئت جودو استان تهران ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد ادامه این رویکرد دانش افزایی در سطح کشور و استان تهران باشیم.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی