اخبار استان ها  - استان تهران

1393-12-11 05:24
نشست روسا، نواب رئیس و دبیران هیئت های ورزشی استان تهران با گرشاسبی

روسا، نواب رئیس و دبیران هیئت های ورزشی استان تهران، نشستی صمیمی با مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتند.

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، در این جلسه که عصر دیروز(یکشنبه) در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، حمیدرضا گرشاسبی گفت: ما دنبال احياي اقتدار ورزش استان تهران هستيم که در آینده نزدیک رخ خواهد داد و با استفاده از توانمندی های موجود به آن خواهیم رسید.

وی تاکید کرد: دنبال اين هستيم تمام دسته ها و نهادها و ارگان هایی را كه مرتبط با ورزش هستند، زير يك سقف بياوريم و رشته هايي كه زمين مانده اند را احياء كنيم تا از امكانات استان تهران استفاده بهينه شود.

گرشاسبی با طرح این موضوع كه چه كنيم تا به قله هاي رفيع قهرماني برسيم، ادامه داد: باید از شهرستان ها ارزیابی درست داشته باشیم که در چند رشته قدمت دارند و مردم به چه رشته هايي علاقه مندند. بايد شناسايي شود و اولويت ما با رشته هايي باشد كه به سرعت بتوانيم به هدف خود برسيم. مورد ديگر اينكه مكان ها تخصصي شوند و كاملا براي اجراي برنامه های هيئت ها در اختيار آنان باشد.

مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ارتباط تنگاتنگ با فدراسيون ها و شهرداري ها و آموزش و پرورش گفت و افزود: ما يكي هستيم و اميدواريم از اين تعامل و همدلي نهايت استفاده را براي توسعه ورزش تهران ببريم. بايد در استان تهران با آمار و اعداد و ارقام پيش برويم و اين آمار بهترين ابزار براي حرف زدن و كمك گرفتن و رسيدن به حقمان است. باید فعاليت ها حتما گزارش شوند.

گرشاسبی از برگزاری جلسه مشترك با فدراسيو ن ها در آينده نزديك خبر داد و گفت: همه مسائل و مشكلات را روي ميز كار مي ريزيم تا اين تعامل و همدلي و صميميت بيشتر شود. شان تهران را در مدال و قهرماني مي بينيم و بايد تلاش كنيم تهران اول باشد. همچنین با توجه به جمعيت و پتانسيل پایتخت، فدراسيون ها بايد بدانند بازوهاي اصلي آنها هيئت های ورزشی تهران هستند.

وی بر لزوم توجه به ورزش بانوان تاکید کرد و افزود: دنبال اين هستيم كه مكان هاي ويژه ای را كه از صبح تا شب براي بانوان بود، احياء كنيم و كلا در اختيار بانوان قرار دهيم. ارزيابي عملكرد از شهرستان ها نیز باید به ما داده شود و این بحث، جدي ترين بحث كاري ماست، هم در بخش هيئت ها و هم در بخش شهرستان ها، چراکه منطق ما آمار است و در ارزيابي عملكردها، آمار را جزء اولويت كارمان قرار می دهيم.

به گفته وی، طرح المپياد اميدهاي آينده ورزش استان تهران در رده هاي پايه كليد خواهد خورد و با همكاري تنگاتنگ آموزش و پرورش و شهرداري، مكان هاي تخصصي و استاندارد در اختيار هيئت هاي ورزشي قرار خواهد گرفت. خوشبختانه در بحث مالي در سال 94 دستگاه ها و نهادها مجاز شدند كه كمك كنند و اميدواريم با ارتباطاتي كه برقرار مي كنيم، بتوانيم اعتبارات و بودجه خوبي كسب نمائیم، چون اعتبارات ورزش استان تهران كوچك ديده شده و انشاء ا... با شروع سال 94 حق استان تهران را با منطق و دليل خواهيم گرفت.

همچنین معاون توسعه امور ورزش اداره کل گفت: به تعبير يكي از رسانه هاي ورزشي، يك فرصت تاريخي در ورزش تهران ايجاد شده، ضمن آنکه وظيفه دارم از تلاش مديران عزيز و پرتلاش گذشته قدرداني كنم.

میرزاآقابيك ادامه داد: اميدواريم با لطف و عنايت خداوند متعال و همراهي هیئت های ورزشی، شاهد تحقق شعار مديركل محترم مبني بر "تدبير در تعالي ورزش تهران، اميد به تجلي ورزش كشور" باشيم.

گفتنی است که داود بلوطی رئیس و یزدانی دبیر هیئت جودو و کوراش استان تهران در این نشست حضور داشتند.

 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی