اخبار استان ها  - استان مازندران

1393-03-08 16:40
 امیرمهدی رحمتی : تقاضا دارم که جودو را جدی تر بگیرند/حضور در مسابقات المپیک و پار المپیک جودو آرزوی بزرگم است
 
هیئت جودو استان مازندران در ادامه معرفی ستاره های خود در رشته ورزشی جودو، با امیر مهدی رحمتی به گفتگو پرداخت.هیئت جودو استان مازندران در ادامه معرفی ستاره های خود در رشته ورزشی جودو، با امیر مهدی رحمتی به گفتگو پرداخت.
 
 
به گزارش روابط عمومی هیئت جودو مازندران، این هیئت در ادامه معرفی ستاره های رشته جودو در استان مازندران این بار به سراغ یکی دیگر از جوانان خوش آتیه جودو استان مازندران رفته ایم و با این جوان به گفتگو پرداخته که در ادامه مصاحبه مهدی رحمتی را باهم میخوانیم :
 
 
*** لطفا خودتان را معرفی کنید و خلاصه ای از زندگی خود را برای ما بازگو کنید:

 

سلام ، من امیر مهدی رحمتی هستم درسال1378در شهرستان نور به دنیا آمدم و فرزند اول خانواده هستم.من پدرم را در سن 5سالگی بر اثر حادثه ی تصادف از دست دادم و تا به حال که 11سال میگذرد و من 16 ساله شدم همه وهمه زندگیمو مدیون مادرم هستم که با همه ی پستی و بلندی های زندگی ما رو به سختی به این جا ها رساند .
 
 
 
 

 

*** از چه سالی جودو را آغاز کردی؟

 

من از سال1390 در باشگاه بسیج نور تحت نظر مجتبی کاویانپور مربی جوان و زحمت کش شهرستان نور جودو را آغاز کردم.
 
 
 

 

*** الگوی داخلی وخارج از کشور شما درعرصه ی جودو چه کسی است؟

 

در ایران آرش میر اسماعیلی (بخاطر پشتکار) ومحمود میران(بخاطر اخلاق) و در خارج  تدی راینر از فرانسه(جسارت در مسابقه) است.
 
 
 

 

*** آیا تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت شدی؟

 

بله،درسال 1391 به اردوی ملی نوجوانان دعوت شدم که به علت مشکلات درسی قادر به حضور در تیم نبودم.درسال 1392به ادروی کم بینایان دعوت شدم و درسال1393بهاردوی آموزشی تیم ملی دعوت شدم
 
 
 

 

*** بهترین عملکرد خود را بیان کنید و حدودا در جودو چند مدال دارید؟

 

بزرگترین عملکردمن درسال 92بود که در مسابقات جودو بزرگسالان کم بینایان کشور با15سال سن نایب قهرمان شدم.من حدود15مدال استانی و 2مدال کشوری در کارنامه ی جودو دارم.
 
 

 

*** سقف آرزوهایتان را بیان کنید:

 

 

 

حضور در مسابقات المپیک و پار المپیک جودو و برآورده کردن انتظاراتی که خانواده و جامعه ازمن دارد((در کل خوشبختی مادرم بعد از این همه سختی های که دید)).
 
 
 

 

*** از خدا چه چیزی طلب میکنی؟

 

سلامتی خود و خانواده ام و سلامتی همه جوان ها وخدا را شاکرم به خاطر این نعمت که هم در مسابقات کم بینایان و هم در مسابقات معمولی میتوانم شرکت کنم و برای این ملت افتخارآفرینم.
 
 

 

*** ازچه کسانی میخواهید تشکر کنید و مشوق شما چه کسی بود که به ورزش بپردازید؟

 

من اول از همه میخواهم از مادرم به خاطر اینکه الان دارم زندگی میکنم فقط به خاطر اوست و دوم از مربیم که واقعا تا به این جا برایم زحمات فراوانی کشیده و از همه کسانی که دست به دست هم دادیم و من به اینجا رسیدم مخصوصا هم باشگاهیانم و ارشد جودوی ما آقای اصغر ابراهیم پور.از همه وهمه تقدیر و تشکر به عمل می آورم.
 

 

 

***  صحبت پایانی خود را برایمان بیان کنید:

 

از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور آقای اردشیر باقری و همچنین از رئیس هیات جودو استان مازندران آقای قدمی بعنوان معماری فهیم در راستای جودو نوین مازندران قدم های مثبت بر میدارد سپاسگذارم. تا همین امسال هم تنها دقدقه ی من این بود که در سطح کشوری و آسیایی وزن100+ کیلو گرم در رده نوجوانان وجود نداشت که با روشن فکری بعضی از مسئولین وزن100+کیلو گرم هم به وزن ها اضافه شد و از همه ی رسانه ها و مسئولین تقاضا دارم که جودو را جدی تر بگیرند و در عرصه ی جودو تلاششان را بیشتر کنند  .

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی