اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1394-05-10 06:23
خراسان شمالی قهرمان مسابقات نونهالان منطقه 6 کشور شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی کوروش خسرویار رئیس هیئت جودوی خراسان شمالی از برگزاری مسابقات جودو در رده سنی نونهالان در ساری خبر داد و گفت: بیش از 80 ورزشکار در این مسابقات  حضور داشتند که خراسان شمالی در نتاج تیمی در جایگاه نخست ایستاد.
خسرویار که خود ریاست جودوی منطقه 6 کشور را نیز برعهده دارد خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور 8 تیم در سالن ورزشی داراب ساری برگزار شد که تیم خراسان شمالی الف با 3 طلا ، 3 نقره و 4 برنز در جایگاه نخست ایستاد و تیمهای مازندران الف ، خراسان رضوی الف ، خراسان شمالی ب ، رضوی ب ، مازندران ج ، مازندران ب ، گلستان نیز به ترتیب در جایگاه دوم تا هشتم ایستادند.
این مسابقات در ده وزن مختلف برگزار شد که در پایان در وزن 34- کیلو: حسن یوسفی از خراسان رضوی ب اول شد ، سهراب رستم پور از خراسان شمالی ب در وزن 38- کیلو در جایگاه نخست ایستاد.
امیر حسین یزدانی در 42- کیلو از خراسان شمالی ب و محسن نیستانی در 46- کیلو از خراسان شمالی الف اول شدند.
ابراهیم محمدی از خراسان شمالی الف در 50- کیلو اول شد و علی اکبر محمدی در 55- کیلو از خراسان شمالی در جایگاه نخست ایستاد.
در وزن 60- کیلو رضوی الف با حضور امیر حسین ابراهیمی اول شد و علیرضا قربان زاده در وزن 66- کیلو از مازندران در جایگاه نخست ایستاد.
مازندران الف در وزن 73- کیلو با حضور امیر حسین ملک اول شد و حسین روحانی از شمالی الف در وزن 81- کیلو در جایگاه نخست ایستاد.
ور در پایان محمد مهدی راستگر از خراسان رضوی در 81+ کیلو اول شد.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی