اخبار

1393-03-20 04:04
جلسه هماهنگی سازمان لیگ برگزار شد

جلسه هماهنگی سازمان لیگ با حضور آرش میراسماعیلی، به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف دوره های گذشته لیگ و مطلوب برگزار شدن لیگ های امسال برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، جلسه هماهنگی لیگ با حضور آرش میراسماعیلی، نایب رئیس فدراسیون، غلامحسین علمی، رئیس سازمان لیگ، کریمایی ، رئیس کمیته مسابقات لیگ، وحید پوراسفندیار، دبیر سازمان لیگ، زعفرانی، مسئول پذیرش سازمان لیگ ،کارشناسان و نمایندگان باشگاهها برگزار شد و طی آن نقاط قوت و ضعف دوره های گذشته لیگ مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه؛ پیشنهادات در خصوص هرچه مطلوب برگزار شدن لیگ 93 نیز مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت تا لیگ های جودو (نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) با کیفیت هرچه مطلوبتری برگزار شود.

 

غلامحسین علمی درخصوص این جلسه تصریح کرد: این جلسه با این هدف برگزار شد که بتوانیم لیگ های امسال در تمامی رده های سنی را با کیفیت مطلوب برگزار کنیم که آقای میراسماعیلی هم رهنمود هایی در این زمینه داشتند، در حال حاضر لیگ نونهالان با برگزاری مسابقات استانی کار خود را آغاز کرده است، ثبت نام لیگ نوجوانان هم آغاز شده و بعد از ماه مبارک رمضان قرعه کشی این مسابقات را انجام می دهیم.

 

وی ادامه داد: برای مطلوب برگزار شدن لیگ های امسال سعیمان این است که ارتباطمان را با باشگاهها بیشتر کنیم، ضمن اینکه جلسه دیگری را طی دو هفته آینده با حضور نمایندگان باشگاهها برگزار خواهیم کرد تا درخصوص آیین نامه به جمع بندی کامل برسیم، احتمال می رود که برخی از بندهای آیین نامه تغییر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی