اخبار

1393-03-21 02:58
زند: مسئولان فدراسیون جودو قول حمایت همه جانبه داده‌اند

سرمربی تیم‌ ملی کاتای جودو گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم برخی اردونشینان مشکلات‌شان را گفتند و آنها نیز قول حمایت همه جانبه دادند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، حسین زند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن اشاره به تشکیل جلسه برخی کاتاروها با رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: خوشبختانه برخی نفرات که در اردوی آخر تیم حاضر نشده‌ بودند با پیشنهاد من و موافقت فدراسیون طی جلسه‌ای مشکلات‌شان را باز‌گو کردند و رستگار و میراسماعیلی نیز به خوبی حرف‌های آنها را گوش کردند و همه مسائل حل شد. مسئولان فدراسیون جودو قول حمایت همه جانبه را از این تیم دادند و همین موضوع باعث دلگرمی نفرات می‌شود.

 

وی ادامه داد: به امید خدا از 29 خرداد تمرینات را از سر می‌گیریم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم. هر چند که این مسابقات به دلیل مشکلات کشور تایلند فعلا برگزار نمی‌شود ولی با این حال باید آمادگی نفرات را حفظ کنیم. شاید کشور دیگری برای میزبانی این رویداد اعلام آمادگی کند یا اینکه مشکلات تایلند کمتر شده و این مسابقات برگزار شود.

 

سرمربی تیم کاتای جودو عنوان کرد: شهریور‌ ماه مسابقات جهانی به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود به همین دلیل قصد داریم 14 مرداد مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم تا بهترین‌ها را برای اعزام به این مسابقات به اردوها دعوت کنیم. البته باید اشاره کنم که نفراتی که در این دوره از اردوهای آماده‌سازی حاضر خواهند بود همان کاتاروهایی هستند که شهریور ماه سال گذشته برای اعزام به رقابت‌های جهانی ژاپن انتخاب شده بودند.

 

 

 

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی