اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1394-12-17 08:49
مسابقات جودو " یادواره 3 هزار شهید خراسان شمالی " در بجنورد برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی هيات جودو و كوراش خراسان شمالی،  کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو و کوراش استان از برگزاری مسابقات بزرگ جودو یادواره 3 هزار شهید خراسان شمالی در بجنورد خبر داد.
کوروش خسرویار ضمن اشاره به حضور پرشور علاقمندان این رشته در این مسابقات از حضور 283 نفر در ردههای سنی مختلف خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 283 نفر در 13 بهمن ماه در محل سالن ملت بجنورد با حضورهای تیمهای از شهرستانهای اسفراین ، شیروان ، مانه و سملقان برگزار شد.
در پایان این مسابقات در نتایج تیمی مدرسه بجنورد در سکوی نخست ایستاد و تیمهای مقاومت بسیج بجنورد و مقاومت بسیج آشخانه دوم و سوم شدند.
در نتایج انفرادی نیز در اوزان 24- تا 38+ به ترتیب مهدی احمدی ، محمد پاکدل ، پیمان باغچقی ، صالح آزرنگ ، ابوالفضل عفتی و امیر حسین جعفری در سکوی نخست ایستادند.
در اوزان 30- تا 66+ کیلو علیرضا جعفری ، اصغر باغچقی ، محمد جوادی فر ، علی بریمانلو ، صادق آزرنگ ، امیر حسین نیکو نژاد ، سهراب رخشان ، مرصاد احمد زاده ، رضا قلی پور و شهروز ساجدی در سکوی نخست ایستادند.
سعید طالبی نیا در 42- کیلو ، امیر حسین یزدانی در 46- کیلو ، محسن نیستانی در 50-، ابراهیم محمدی در 55- ، مجید وحید بریمانلو در 60- ، رضا پارسا پور در 66- ، یحی محمدی در 73- و قاسم باغچقی در 73+ در رده سنی متولیدین 77 تا 80 نیز به مقام قهرمانی رسیدند.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی