اخبار استان ها  - استان مازندران

1395-07-05 21:51

به گزارش روابط عمومی هیات جودو و کوراش استان مازندران به نقل سایت تخصصی ورزش مازندران (مازند 24)

اولین مدال کاروان ایران در بازی های ساحلی طلایی بود و آنهم از مازندران که باز هم پیشاهنگی این خطه را نمایان کرد.

مازنی ها در رویدادی به بزرگی بازی های ساحلی نفرات زیادی را ندارند اما همان تعداد هم که هستند، قابلیت های بارزی دارند تا میان استان های برتر قرار بگیریم. اولین رشته مدال آور کوراش بود تا جودویی ها که برای گذشتن از عقب ماندگی های همیشگی عزم خود را با مجتبی قدمی رئیس جوان و برنامه محور خود جزم کرده اند به یک نتیجه شوق انگیز برسند و آنهم کسب نخستین مدال آسیایی برای کوراش مازندران بود.

کوراش مازندران پاداش میزبانی مسابقات کشوری و برنامه ریزی خوب روی استعدادهایش را می گیرد که مجتبی کاویانپور رئیس انجمن کوراش استان و عضو هیات رییسه کوراش ایران در آن تاثیراتی بارز داشت.

مدال طلای محمدحسین شیخ الاسلامی اولین مدال جودو و کوراش مازندران در سطح بزرگسالان آسیا و به معنای پایان بخشیدن به سال های سال انتظار برای دیده شدن است. در نخستین روز از رقابتهای کوراش ساحلی محمدحسین شیخ الاسلامی پس از یک دور استراحت در مسابقه نخست خود توکاس از هند را شکست داد. در مبارزه دوم خود هوانگ از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و در خاتمه با شکست چین بات حریف قدرتمند مغولستانی نخستین مدال کاروان جمهوری اسلامی ایران آنهم از جنس طلا را به نام خود کرد. بدین ترتیب کوراش مازندران در اولین فرصتی که برای عرضه شایستگی هایش داشت، با محمد حسین خواهنده ظاهر شد و طلایش را ستاند.

شیخ الاسلامی دوست داشتنی با تمثال برادرش قهرمانی را گرفت و گفت: این مدال را به پدر و مادرم که فرزند گل خود شهید مصطفی را از دست دادند و به خانواده های معزز شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم. این مدال را از خانواده جودو و کوراش مازندران بپذیرید و خوشحال هستم که هم روح برادر شهیدم را شاد کردم و هم لبخند را بر لبان مردم چالوس و مازندران نشاندم.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی