اخبار

1393-04-05 18:39
تیم ملی با 9 جودوکار راهی مغولستان می شود

با برگزاری سه دیدار انتخابی در وزن 90-  کیلوگرم ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، تیم ملی جودو که برای حضور در بازیهای آسیایی آماده می شود در ادامه برنامه های خود در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان شرکت می کند.

به همین منظور و برای انتخاب نماینده وزن 90- کیلوگرم سه دیدار انتخابی در حضور دکتر رستگار ، میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون ، مسعودحاجی آخوندزاده و ناصر قراگوزلو سرمربی و مربی تیم ملی و عباس نژاد مشاور تیم ملی برگزار شد که طی آن وحید نوری ، سعید مرادی و قاسم احدی به مصاف هم رفتند. در این مبارزات مرادی موفق به شکست احدی شد ، نوری در پیکار با مرادی صاحب پیروزی شد و احدی نیز نوری را شکست داد.

 

بعد از این سه مبارزه کادر فنی تیم ملی در حضور مدیر تیم های ملی و رئیس فدراسیون تشکیل جلسه دادند و در پایان مقرر شد احدی و مرادی در مسابقات مغولستان شرکت کنند و نوری نیز به اردوی بین المللی سوچی اعزام شوند.

 

بدین ترتیب تیم ملی جودو با احسان بهرامیان در وزن 60- کیلوگرم ، وحید حسن زاده در وزن 66- کیلوگرم ، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم ، امیرقاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم ، قاسم احدی و سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم ، جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن 100+ کیلوگرم به رقابتهای مغولستان اعزام می شوند.

 

  مسعود حاجی آخوندزاده هدایت تیم ملی در این مسابقات را برعهده خواهد داشت. رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان  13 تا 15 تیرماه در "اولانباتور" برگزار می شود.

 

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی