اخبار

1393-01-11 00:12
جودو جايزه بزرگ ترکيه / 356 جودوکار روي تاتامي سامسون ، دوجودوکار ايراني رقباي خود را شناختند

رقابتهاي جودو جايزه بزرگ ترکيه از فردا به مدت سه روز با حضور جودوکاراني از 45 کشور جهان آغاز مي شود.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون جودو و کوراش ، تيم سه نفره جودو کشورمان بعد از حضور در يک اردوي مشترک و تورنمنت بين المللي در تفليس راهي ترکيه شد تا در رقابتهاي بين المللي "سامسون" به ميدان برود. محمد جمالي يکي از سه جودوکار تيم ملي به دليل آسيب ديدگي به تهران بازگشت و قاسمي نژاد به همراه محجوب و با هدايت آخوندزاده و سرپرستي ميراسماعيلي راهي ترکيه شدند.

اما قرعه کشي رقابتهاي مسابقات جايزه بزرگ سامسون ساعاتي قبل برگزار شد و دو عضو تيم ملي کشورمان رقباي خود را در اين مسابقات شناختند. در اين دوره از رقابتها 356 جودوکار از 45 کشور به مدت سه روز رقابت خواهند کرد که از اين تعداد 208 جودوکار در بخش مردان و 148 جودوکار در بخش بانوان رقابت خواهند کرد.

فردا جمعه در نخستين روز اين مسابقات جودوکاران اوزان 60- و 66-کيلوگرم مردان رقابت مي کنند که تيم ايران نماينده اي ندارد. اما روز شنيه امير قاسمي نژاد اولين نماينده ايران است که در وزن 81- کيلوگرم به روي تاتامي مي رود. در اين وزن 39 جودوکار حضور دارند که قاسمي نژاد در گروه B دور نخست استراحت دارد و سپس با "رستم اليملي" از آذربايجان پيکار مي کند. وي در صورت برتري بايد با يکي از جودوکاران ترکيه ، اتريش يا روسيه مبارزه کند.

يکشنبه دهم فروردين ماه در سومين و آخرين روز اين مسابقت جودوکاران اوزان سنگين به ميدان مي روند که در وزن 100- کيلوگرم جواد محجوب در ميان 22 جودوکار در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده ديدار جودوکاران بلژيک و الجزاير مي رود. 

جودوکاران کشورمان بعد از پايان اين مسابقات به تهران باز مي گردد.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی