اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1393-04-07 04:33
رقابت‌هاي جايزه بزرگ كوراش ساحلي در بجنورد برگزار مي‌شود

 اولين دوره مسابقات کوراش ساحلي به میزبانی بجنورد برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت جودو خراسان شمالی، کورش خسرويار رئيس هيئت جودو و كوراش استان درخصوص برگزاری اولین دوره رقابتهای کوراش ساحلی ، اظهاركرد: اين مسابقات روز جمعه (11مهرماه ) به ميزباني شهرستان بجنورد انجام مي‌شود.

 

وي با اشاره به اين‌كه اين مسابقات در رده سني بزرگسالان با يكديگر رقابت مي‌كنند، عنوان‌كرد: مسابقات در وزن‌هاي 60،66،73،81،90،+90 كيلوگرم برگزار مي‌شود.

 

رئيس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي هدف از برگزاري اين پيكارها را ايجاد انگيزه در بازيكنان و انتخاب نفرات برتر جهت حضور در رقابتهاي ساحلي آسيا كه از تاريخ 20آبانماه در تايلند برگزار مي شود دانست و گفت: اين مسابقات را با عنوان جايزه بزرگ برگزار مي‌كنيم تا با در نظر گرفتن جوايزي براي نفرات برتر، آن‌ها تمرينات خود را براي كسب مقام بيشتر كرده و با انگيزه وارد مسابقات شوند، ضمن اين‌كه برگزاري اين پيكارها در بالابردن سطح كيفي عملكرد ورزشكاران نيز تاثيرگذار است.

 

وي با بيان اين‌كه سطح كوراش استان نسبت به چند سال گذشته بسيار بالاتر رفته است، افزود: اين رشته در استان پيشرفت خوبي داشته است و توانسته‌ايم در مسابقات جهاني در رده‌هاي‌ سني مختلف، صاحب عنوان شويم.

 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی