اخبار

1393-04-12 05:47
جودو جایزه بزرگ مغولستان/ جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

رقابتهای جایزه بزرگ جودو مغولستان از فردا جمعه با حضور284 جودوکار از 27 کشور در اولانباتور آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو کوراش ، تیم ملی جودو کشورمان در راه آماده سازی حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون می شود با ترکیبی کامل در این دوره از مسابقات به میدان رفته است.

قرعه کشی این مسابقات ساعاتی قبل انجام شد و طی آن جودوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند. فردا در نخستین روز این مسابقات جودوکاران دو وزن 60- و 66- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند که احسان بهرامیان و وحید حسن زاده به روی تاتامی می ورند. در وزن 60- کیلوگرم 24 جودوکار حضور دارند که احسان بهرامیان در گروه D دور نخست به مصاف " احمت شاهین" از ترکیه می ورد و در صورت برتری باید با "نیکولاس کاسور" از آمریکا با رنک 25 جهان پیکار کند.

در وزن 66- کیلوگرم نیز 28 جودکار وزنکشی کرده اند که وحید حسن زاده دور نخست "ساندل سینان" از ترکیه را پیش رو دارد و در صورت برتری باید به دیدار برنده مبارزه جودوکاران مجارستان و مغولستان می رود.

شنبه در روز دوم این مسابقات سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم در میان 28 جودوکار در اولین دیدار به مصاف "بابایوف" از ازبکستان می رود. مولایی در گروه A در صورت پیروزی در این مبارزه با "هاش باتار" چهره نامدار مغولستانی ها با رنکینگ 10 جهان مبارزه کند.

در وزن 81- کیلوگرم امیر قاسمی نژاد  در گروه B دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده چین و کانادا پیکار می کند. در این وزن هم 25 جودوکار مبارزه می کنند.

یکشنبه در آخرین روز این مسابقات هم تیم ملی کشورمان چهار نماینده دارد. در وزن 90- کیلوگرم که 22 جودوکار ثبت نام کرده اند قاسم احدی در گروه A "یی یانگ" از سنگاپور را پیش رو دارد و سپس با "شیماواد" از ژاپن با رنکنیگ 38 جهان مبارزه می کند.

همچنین سعید مرادی دیگر جودکار کشورمان در این وزن در گروه Cدور نخست باید با "خوتاگ تسوگوتگورال" از کشور میزبان پیکار کند. وی در صورت پیروزی در مبارزه نخست ، دور دوم به دیدار "مارک اودن تال" نفر دهم رنکنیگ جهانی از کشورمان آلمان خواهد رفت.

جواد محجوب نماینده کشورمان در وزن 100- کیلوگرم در کروه D دور نخست استراحت دارد و سپس "چو گوهام" از کره جنوبی را پیش رو ردارد. در این وزن 18 جودوکار حضور دارند. وی در صور ت برتری باید با یکی از جودوکاران مغولستان ، کانادا یا چین برای رسیدن به نیمه نهایی پیکار کند.

در وزن 100+ کیلوگرم نیز 20 جودوکار حضور دارند که جعفر پلهوانی در گروه B  "هوهان بون" از سنگاپور را پیش رو دارد و سپس با "لوانی ماتیاشویلی" از گرجستان مبارزه می کند. این گرجستانی نفر 14 رنکنیگ جهانی است.

این دوره از مسابقات به مدت سه روز در اولان باتور" برگزار خواهد شد. 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی