اخبار

1393-04-13 03:42
جودو جایزه بزرگ مغولستان/ بهرامیان به نیمه نهایی رسید/ حسن زاده حذف شد

رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان صبح امروز در اولانباتور آغاز شد که دو نماینده سبک وزن ایران به دیدار رقبای خود رفتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان صبح امروز با حضور 282 جودوکار از 27 کشور در اولانباتور آغاز شد که دو نماینده سبک وزن ایران به دیدار رقبای خود رفتند.

 

در وزن 60- کیلوگرم که 24 جودوکار حضور دارند احسان بهرامیان با کسب سه پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد. بهرامیان کار خود را با پیروزی بر نماینده ترکیه آغاز کرد. وی در این مبارزه  "احمت شاهین" را در آخرین ثانیه دقیقه دوم  ضربه فنی کرد و راهی دور دوم شد.

 

بهرامیان دور دوم "نیکولاس کاسور" نفر 25 رنکنیگ جهانی و دارنده طلای جوانان جهان را  در ثانیه 66 ضربه فنی کرد و به مرحله یک چهارم راه يافت. وی در این مرحله مقابل" گانبولد خرلان" نفر 10 رنکنیگ جهانی از مغولستان قرار گرفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه با امتیاز صاحب پیروزی شد و به مرحله نیمه نهایی راه ياف.

 

نماینده سبک وزن کشورمان برای رسیدن به دیدار پایانی در یک مبارزه سخت باید با "گانبات بولدباتار" نفر پنجم رنکینگ جهانی از کشور میزبان مبارزه کند. این مغولی 26 ساله در کارنامه خود 22 مدال رنگارنگ از 32 تورنمنت مختلف از جمله طلای گراند اسلم پاریس در سال 2014 و طلای دوره قبل همین مسابقات را دارد.

اما وحید حسن زاده نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات کنار رفت. وی ابتدا "سندل سینان" از ترکیه را در حالی که با یک امتیاز وازاری  یوکو پیش بود در فاصله چهار ثانیه به پایان وقت قانونی ضربه فنی کرد و به دور دوم راه يافت. حسن زاده در پیکار دوم به مصاف "داودن آلتنسوخ" از کشور میزبان در پایان 5 دقیقه مبارزه بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

این مسابقات در مغولستان جریان دارد.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی