اخبار

1393-04-13 04:25
جودو جایزه بزرگ مغولستان/ احسان بهرامیان برای کسب مدال برنز تلاش می کند

در ادامه رقابتهای جایزه بزرگ جودو مغولستان نماینده سبک وزن تیم ملی کشورمان با شکست برابر جودوکار کشور میزبان راهی گروه بازنده ها شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ژاپن برود.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، در ادامه این رقابتها که در اولانباتور جریان دارد احسان بهرامیان  بعد از سه پیروزی متوالی مقابل "گانبات بولدباتار" نفر پنجم رنکینگ جهانی از کشور میزبان با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. این مغولی 26 ساله در کارنامه خود 22 مدال رنگارنگ از 32 تورنمنت مختلف از جمله طلای گراند اسلم پاریس در سال 2014 و طلای دوره قبل همین مسابقات را ثبت کرده است. بهرامیان برای کسب مدال برنز باید با "ریو کاواباتا" از ژاپن پیکار کند.

بهرامیان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی "احمت شاهین" از ترکیه ، "نیکولاس کاسور" نفر 25 رنکنیگ جهانی و دارنده طلای جوانان جهان از آمریکا و " گانبولد خرلان" نفر 10 رنکنیگ جهانی از مغولستان را شکست داده بود.امروز همچنین وحید حسن زاده نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان با پیروزی  برابر "سندل سینان" از ترکیه  و شکست مقابل "داودن آلتنسوخ" از کشور میزبان ار دور مسابقات کنار رفت.

این مسابقات در مغولستان جریان دارد.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی