اخبار استان ها  - استان تهران

1396-06-14 14:28

پیکارهای جودوی قهرمانی جهان با حضور ۷۹۶ جودوکار از ۱۳۶ کشور به میزبانی شهر «بوداپست» مجارستان برگزار شد و تیم ملی ایران که با چهار جودوکار(محمد رشونژاد، محمد محمدی بریمانلو، سعید ملایی و رامین صفویه) و سرمربیگری «محمد منصوری» در این رقابت حضور یافته بود با مدال برنز «سعید ملایی» در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم وارد کشور شد.
در مراسم استقبال، گواری و طباطبایی از وزارت ورزش، کهندانی از کمیته ملی المپیک و سیاحی و علمی از فدراسیون، حضور بلوطی سرپرست هیات تهران و ترکاشوند نایب رئیس تهران و حسین قمی و حامد ملک محمدی مربیان تیم تهران و قهرمانان کشور، آسیا و جهان در رشته جودو و المپین های ایران و همچنین امیر رموزی، امیر و شهرام نوش آبادی، صادق طبایی، احمد کاظمی ومحسن ذکریا از قهرمانان جودو و کوراش آسیا و جهان حضور داشتند.
گقتنی است ملایی جودوکار شایسته پایتخت، پس از ۱۰ سال جودوی ایران را به مدال جهانی رساند و در فرودگاه از طرف هیات جودو استان تهران، هدیه ای نیز به مولایی اهدا گردید و مقرر شد از طرف مسئولین جودو تهران و طی مراسمی از زحمات مولایی تقدیر شود.
همچنین سرپرست هیات تهران، از برادران میرزاییان و میری از خبرنگاران خوب رزمی در راستای حضور در مراسم استقبال و انعکاس اخبار آن، قدردانی نمود و برای منصوری سرمربی تیم ملی ایران و تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی، آرزوی موفقیت کرد.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی