اخبار استان ها  - استان تهران

1396-06-17 03:39

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ جودو کشور، در پایان هفته دوم محمد ملک محمدی از تیم پدافند هوایی با پنج ایپون به عنوان تکنیکی ترین جودوکار این هفته انتخاب و از سوی سازمان لیگ جودو از وی تقدیر شد.

همچنین حبیب الله ایگلری از تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان مربی نمونه، رضا غفاری سرپرست تیم ایلیا به عنوان سرپرست نمونه و ابوالفضل عبدالهی پور از هیئت جودو ایلام با ۱۳ سال سن به عنوان جوانترین جودوکار انتخاب و از طرف سازمان لیگ جودو از آنان تجلیل شد.

بنا به همین گزارش، محمد ملک محمدی از چهره های شاخص جودو پایتخت است که هیات جودو استان تهران برای بازیهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ در حال سرمایه گذاری روی اوست و بعد از سعید مولایی جودوکار نامی تهران، ایران و جهان، برای المپیک روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

ملک محمدی که سه سال در ليگ بوندس ليگا آلمان مسابقه داده، در کارنامه خود، ١٣مدال بين المللي در كشور آلمان، سه مدال طلا آسيا، دو مدال برنز آسيا، طلای تورنمنت زيتون ارمنستان، قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان كشور و پنجم نوجوانان جهان را دارد. وی با اشاره به سرمایه گذاری چند سال گذشته هیات جودو تهران روی جودوکاران مستعد و مدال آور، بر ضرورت داشتن سالن مسابقه برای جودو تهران تاکید دارد.

ملک محمدی معتقد است با توجه به درخشش سعید مولایی جودوکار المپیکی و نماینده تهرانی در جهانی بوداپست و کسب مدال برنز، وقت آوردن مدال توسط تهرانی‌ها در المپیک است، اما این مهم نیازمند حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می باشد تا با اختصاص سالن مناسب به هیات جودو تهران برای تمرین و مسابقه قهرمانان، مدال آوران و جودوکاران، موجب شناسایی چهره های مستعد و حمایت از مدال آور تهرانی شود.

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی