اخبار استان ها  - استان تهران

1396-09-27 19:02

سعید مولایی نماینده وزن منهای 81کیلوگرم کشورمان از تهران به عنوان پنجمی رقابتهای جودو مسترز روسیه رسید. 

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، رقابت های مسترز که بالاترین سطح مسابقات جودو در جهان است، در شرایطی با حضور نفرات برتر جهان در شهر «سنت پترزبورگ» روسیه به پایان رسید که امروز در وزن منهای 81کیلوگرم سعید مولایی روی تاتامی رفت و به عنوان پنجمی بسنده کرد. 

دارنده مدال برنز جهان در سال 2017 در گام نخست «دومنیک رسل» از آلمان و نفر هجدهم رده بندی جهان را شکست داد. وی در ادامه برابر «ادواردو سانتوس» نفر پانزدهم جهان از برزیل با ضربه فنی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. مولایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «اصلان لاپیناگوف» از روسیه که رتبه سیزدهم رده بندی جهان را در اختیار دارد، رفت و در وقت طلایی نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم جودو کشورمان در مبارزه رده بندی با «کوتسوف» دیگر جودوکار میزبان و نفر چهارم رده بندی جهان مصاف داد و در پایان مبارزه ای نزدیک و نفس گیر شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند و پنجم شد. 

گفتنی است این رقابتها با حضور 16جودوکار برتر رنکینگ لیست جهانی برگزار شد و برای نخستین بار بود که ایران دو نماینده در رقابت های مسترز روسیه داشت. 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی