اخبار استان ها  - استان تهران

1396-10-01 21:27

پیکارهای جودو قهرمانی مردان کشور به میزبانی شهر بهشهر استان مازندران برگزار شد و تیم تهران با شکست مقتدرانه کلیه تیم ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، با اعلام این خبر افزود: در رقابتهای انفرادی نیز تیم استان تهران توسط وحید نوری در ۹۰  کیلو طلا، حمیدرضا ملک زاده در ۱۰۰ +کیلو نقره، حسین صدرات در ۶۰ کیلو برنز، حیدر زحمتکش در۷۳ کیلو نقره، مهرداد زمانی در ۷۳ کیلو برنز و محمد ملک محمدی در۹۰ کیلو برنز گرفت.

محمد بلوطی با تبریک این موفقیت به همه ورزشکاران و‌مربیان زحمتکش استان تهران، گفت: سال گذشته نیز در شیراز تیم استان تهران به مقام قهرمانی رسیده بود و امسال با شایستگی از عنوان قهرمانی خود دفاع کردیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همه همکاران شان بویژه شاملو و ملاجعفری معاونان اداره کل و زرگر مسئول گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای، تاکید کرد: طی سال های۹۶و ۹۵ هر سه تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور شده اند که این قهرمانی ها در ۳۰سال گذشته در کل کشور و بین همه استان ها، برای اولین بار بوده است.

در پایان، بلوطی تشکر ویژه ای از صادق حریری، مسعود ابدی نقش، حامد ملک محمدی و حسین چگینی نمود و گفت: از تمام مسئولین هیات های حوزه ها و شهرستان های تابعه استان تهران و همه مربیان و داوران و کسانی که طی سال گذشته کمک حال هیات جودو تهران بوده اند و در این موفقیت ها نقش داشته اند، صمیمانه سپاسگزارم.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی