اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1393-04-25 06:57
تيم جودو ي موسسه مالي اعتباري ميزان براي فتح سكوي قهرماني ليگ برتر آماده ميشود

              احسان حلمی در گفتگو با خبرگزاري مهر  : در پی مکاتبات و مذاکرات نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، مقامات قضایی استان و فرماندار بجنورد، رییس هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با حمایت از جودوی خراسان شمالی موافقت کرد .

وی افزود : در سال جاری تمرکز میزان بر روی والیبال در رده های مختلف بوده و قرار است در مقاطع مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در مسابقات کشوری شرکت کنیم ، اما توجه به احساسات پرشور مردم علاقه مند به ورزش در خراسان شمالی ، مجموعه میزان را قانع کرد تا همچون دو سال گذشته کمک به این استان ادامه یابد .

احسان حلمی رایزنی های رییس فدراسیون جودو ، مسئولین استان و مردم را نیز در این تصمیم گیری موثر دانست و گفت : در پی سفر اخیر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به مشهد و شرکت در جلسه هیات مدیره باشگاه، درخواست مردم منطقه اجابت و با تقاضای آنان موافقت شد .

وی اظهار امیدواری کرد : حمایت باشگاه میزان از جودوی خراسان شمالی علاوه بر افزایش رشد و نشاط در جوانان، زمینه رشد و پویایی این خطه مستعد را در عرصه ورزش فراهم می کند .

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با تشکر از موسسه مالی و اعتباری میزان در خدمت بی منت به مردم این استان گفت : برای سالم سازی جامعه و اعتلای ورزش استان موسسه میزان تاکنون تلاش مضاعفی داشته است و امیدوارم این نگاه حمایتی همچنان وجود داشته باشد .

علی روشن افزود : با توجه به رویکرد سلامت محور دولت و نقش ورزش در سلامت آحاد جامعه توجه به ورزش موثرترین راه مقابله با بزهکاری است که تاثیر اساسی در کاهش جرائم دارد که این نگاه فرهنگی همواره مشی موسسه مالی و اعتباری میزان نیز بوده است .

وی افزود : عضویت 100 جودوکار در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان و لیگ برتر در باشگاه میزان، نشانه توجه مدیران عالی موسسه به سالم سازی جامعه است .

گفتنی است تیم جودوی میزان خراسان در 2 سال گذشته به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر کشور دست یافت.

 

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی