اخبار

1393-05-02 07:51
جامعه جودو کشور در کنار ملت مظلوم فلسطین است

فدراسیون جودو همانند سالهای قبل با حضور پرشور مربیان ، داوران ، قهرمانان خود با حضور گسترده دراین روز جهان یکبار دیگر ثابت می کند که همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش :

روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است . مروری بر وقایع و حوادث تاریخی از ابتدای اشغال سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمین جهان نشان می دهد رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل تنها منطقش کشتار و غارت مردم و رودررو با رزمندگان مقاومت به نبرد بپردازد لذا ناجوانمردانه مردم بی دفاع را زیر آتش بمب و توپخانه قرار داده اما دست قدرت الهی مقدر فرموده است تا مستضعفین و مظلومان بر مستکبرین و زور گویان تفوق یابند.

سردمداران رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکا مدتی است دوباره با خوی دد مناشنه خود همچون گذشته در عملی کردن طرح های خود ناکام مانده و سلاح‌های خود را به سمت کودکان غزه نشانه رفته‌اند غافل از اینکه اذهان بیدار و آگاه ملت فلسطین و آزادیخواهان جهان با صهیونیستها و استکبار جهانی هیچ وقت سازش نکرده و تا پیروزی نهایی و استقرار حکومت دینی در فلسطین به مبارزه خود با آنان ادامه خواهند داد.

جامعه جودو کشور  با لبیک به منادی آزادی قدس ،حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پا به پای مردم آزادی خواه جهان شرکت نمایند.

نظرات

  • فرید 1393-05-03 07:54
    با سلام.من چگونه میتونم مطالبم را برای شما ارسال کنم؟
ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی