اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1396-11-24 11:11

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی کوروش خسرویار گفت: یازده مرحله اردو برای تیم ملی جهت آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی تدارک دیده‌شده است که مرحله اول این اردوها در بجنورد در تاریخ 16 لغایت 22 دی‌ماه برگزار شد و سپس مرحله دوم اردو 14 بهمن در یزد آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت و بعد از یک هفته استراحت، مرحله سوم اردوی تیم ملی کوراش آقایان در محل آکادمی ملی المپیک در تهران در تاریخ 28 بهمن‌ماه آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت و اردوی تیم ملی بانوان نیز بعد از دو هفته استراحت در تاریخ 5 اسفندماه در همان محل برگزار می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از خانم‌ها مهتاب باغچقی، زینب یزدان دوست و اعظم شیرپنجه به‌عنوان سه بانوی کوراش کار استان که به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی، برای حضور در جاکارتا، دعوت شدند نام برد.

خسرویار همچنین آقایان احمد جفاکش مقدم، الیاس علی‌اکبری، مجتبی باغچقی، الیاس پاک‌دل، حسن عباسپور، وحید قائمی، حامد رشیدی، پرویز ولی زاده و اشکان ظهیرنژاد را به‌عنوان کوراشکاران دعوت‌شده به این اردو معرفی کرد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از خانم‌ها بتول پاکروح و فاطمه فرخی از استان به‌عنوان مربیان تیم ملی بانوان نام برد و همچنین آقایان رضا مهنان و حسین علی‌اکبری از استان را مربیان تیم ملی آقایان معرفی کرد.

وی در ادامه افزود: بعد از اردوی تهران سپس یک اردوی دوهفته‌ای در مشهد برگزار می‌شود و کوراشکاران برای آمادگی بیشتر در فروردین سال 97 راهی مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان می‌شوند تا برای حضور در جاکارتا محک بخورند.

خسرویار همچنین ابراز کرد: بعد از مسابقات هندوستان 8 مرحله اردوی آمادگی تا جاکارتا خواهیم داشت که از این تعداد 6 اردوی داخلی و دو مرحله اردو مشترک برون‌مرزی در دو کشور گرجستان و ترکمنستان خواهد بود.

وی در پایان گفت: اردوی مشترک نیز در تاریخ 18 ژوئن 2018 با حضور 5 تیم از کشورهای تایوان، ترکمنستان، لبنان، عراق و تاجیکستان به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد که تاکنون سه کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

لازم به ذکر است بازی‌های آسیایی 2018 از تاریخ 18 آگوست لغایت 2 سپتامبر 2018 (27 مرداد تا 11 شهریور 97) در جاکارتا و پالم‌بانگ اندونزی برگزار خواهد شد که این بازی‌ها در 44 رشته  که 33 رشته از این تعداد، المپیکی و یازده رشته غیر المپیکی هستند، برگزار می‌شود که یکی از این رشته‌های غیر المپیکی کوراش است که برای اولین بار به‌طور رسمی به لیست بازی‌های آسیایی اضافه‌شده است.

انتهای پیام/

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی