اخبار استان ها  - استان خراسان شمالی

1396-11-25 15:51

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی کوروش خسرویارگفت: دومین جلسه هماهنگی مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی با حضور رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، مدیر تیم‌های ملی کوراش و دبیر انجمن کوراش کشور، نائب رئیس انجمن کوراش، سرمربی تیم ملی بزرگ‌سالان و جوانان، مسئول کمیته آموزش انجمن کوراش کشور، نائب رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی، رئیس هیات خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و همچنین سرمربی تیم ملی کوراش بانوان عصر دیروز در مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در ادامه افزود: در این جلسه مصوب شد تا پیگیری‌های لازم از طریق فدراسیون برای حضور خانم مقدسه مربی ازبکستانی و استقرار در خراسان شمالی برای بانوان انجام شود و اگر نتوانیم تا قبل از بازی‌های آسیایی هندوستان که فروردین‌ماه برگزار می‌شود، مربی خارجی بگیریم، دیگر تا جاکارتا نخواهیم گرفت چراکه دیگر بازده لازم را برای حضور پرقدرت‌تر بانوان در جاکارتا نخواهد داشت.

خسرویار همچنین بیان کرد: مکاتبات لازم برای حضور این مربی ازبکستانی در کشور انجام‌شده اما هنوز کشور ازبکستان تائید نکرده که در این جلسه قرار شد از طریق فدراسیون جودو و کوراش ایران پیگیری‌ها و رایزنی‌ها انجام شود و امید است هر چه زودتر این امر محقق شود.

مدیر تیم های ملی کوراش بابیان اینکه سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش بانوان و آقایان در تهران خواهد بود، اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد مرحله چهارم اردو و درواقع آخرین مرحله قبل از بازی‌های آسیایی هندوستان در تاریخ 20 اسفند تا 1 فرودین 97 در مشهد مقدس برگزار شود که بلافاصله بعدازآن به مسابقات هندوستان که 2 فروردین برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی در خصوص اعزامی‌ها به مسابقات آسیایی هندوستان بیان کرد: اعزام در اوزان مسابقات آسیایی جاکارتا اندوزی است، در هر وزن دو نفر عازم هندوستان خواهند شد تا محک بخورند و برای جاکارتا آماده شوند.

خسرویار هماهنگی برای برگزاری 4 اردوی مشترک بین‌المللی با کشورهای تایوان، ازبکستان، هند و ترکمنستان را از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد تا تیم‌های ملی آقایان و به‌ویژه بانوان به این کشورها اعزام شوند.

مدیر تیم‌های ملی کوراش با اشاره به کمپ بین‌المللی که در تقویم کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه و فدراسیون جهانی کوراش برای خراسان شمالی وجود دارد و در 18 ژوئن 2018 برگزار می‌شود، بیان داشت: در این جلسه مصوب شد مجوزهای داخلی آن اخذ شود و تلاش شود تیم‌های بیشتری از کشورهای مختلف در این کمپ حضورداشته باشند.

وی همچنین از برگزاری جام بین‌المللی طوس در اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس خبر داد که در این جلسه قرار شد مجوزهای لازم آن اخذ شود.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی با اشاره به طرح دهکده جهانی کوراش در خراسان شمالی بیان کرد: در این جلسه مصوب شد تا فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش کشور برای ایجاد دهکده جهانی کوراش یا همان مرکز بین‌المللی آموزش کوراش، به خراسان شمالی مشاوره‌های فنی بدهد.

خسرویار در پایان گفت: تور آموزشی جهانی جودو و حضور اعضای این گروه جهانی از تاریخ 15 اردیبهشت لغایت 30 اردیبهشت در کشور ایران را جهت تبلیغ و توسعه المپیکی جودو به‌صورت برگزاری گردهمایی و اجرای حرکات نمایشی در استان‌ها و تهیه مستند، فیلم و عکس خواهیم داشت که خراسان شمالی نیز در بین 8 استان انتخاب‌شده از سوی فدراسیون برای این تور قرار دارد که هماهنگی‌های بیشتر آن در جلسه 30 بهمن با حضور روسای این 8 استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی