اخبار استان ها  - استان تهران

1396-12-06 10:36

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران گفت: مدال طلای سعید ملایی در مسابقات گرنداسلم دوسلدورف، حاصل یک کار تیمی و چندین ساله هیات بود که باتلاش و پشتکار این جوان شایسته پایتخت، بدست آمد.

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان تهران، محمد بلوطی مقام قهرمانی سعید ملایی را به خانواده وی، مربیان و جودوکاران و ورزش تهران تبریک گفت و افزود: بار دیگر شاهد مقام آوری قهرمان ارزشمند تهرانی در یک مسابقات بزرگ بین المللی بودیم و این بار در مسابقات گرند اسلم دوسلدورف آلمان که در بالاترین سطح مسابقات می باشد، جودوکار خوب کشورمان باردیگر شایستگی خود را به رخ کشید.

وی این موفقیت را مرهون حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون جودو دانست و تاکید کرد: امیدوارم شاهد افتخار آفرینی دیگر قهرمانان جودو تهران در عرصه های ملی و بین المللی باشیم و ملی پوشان تهرانی همچنان برای ورزش ایران افتخارآفرین باشند.

محمد بلوطی ادامه داد: هیات جودو تهران برای سعید ملایی آرزوی سلامتی و تندرستی همراه با افتخار آفرینی، عزت و سربلندی دارد و تلاش می کند با حمایت های ویژه خود از  این قهرمان عزیز، او را در استمرار این موفقیت ها یاری رساند.

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی