اخبار

1393-05-11 03:18
میراسماعیلی: شرکت در مسابقات چوخه دستاوردهای خوبی برای ما داشت

نایب رئیس و مدیر سازمان تیمهای ملی جودو گفت: شرکت در مسابقات چوخه نوعی شبیه سازی در رقابتها بود و دستاوردهای خوبی برای ما و ملی پوشان داشت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، آرش میراسماعیلی که به همراه ملی پوشان بعد از بازگشت از اردوی سوچی راهی مشهد شده بود، از برگزاری مسابقات چوخه در روز جمعه 10 مرداد ماه خبر داد و دراین باره اذعان داشت: رقابتهای چوخه روز گذشته با حضور جمع کثیری از علاقه مندان به این رشته ورزشی در گود علی آباد یکی از گودهای معروف شهر مشهد برگزار شد و ما هم به همراه ملی پوشان در این رقابتها شرکت کردیم.

 

وی ادامه داد: محجوب و پهلوانی جزو بهترین های چوخه خراسان هستند و در این مسابقات هم حریفشان را ضربه فنی کردند، ملایی هم دو پیروزی داشت. این میدان نوعی شبیه یازی برای مسابقات جودو بود و در روحیه ورزشکاران نما تاثیر قابل توجهی گذاشت، ضمن اینکه یکی دیگر از دستاوردهای حضور در این رقابتها  فرصت مناسب برای کشف استعدادها بود که ما 10 نوباوه که حتی به رده سنی نونهالان هم نرسیده بودند و از توانایی قابل توجهی برخوردار بودندد ثبت نام کردیم و برایشان برنامه ای ویژه ای داریم تا در آینده بتوانیم از توانایی های آنها بهره مند شویم.

 

مدیر سازمان تیمهای ملی فدراسیون جودو درباره اردوی تیم ملی اعلام کرد: از آنجا بیشتر جودوکاران ملی پوش اهل مشهد هستند و مدت زیادی است که به علت فشار تمرینات و اردوهای متعدد از خانواده های خود دور بودند ، تصمیم گرفتیم دور جدید اردوی ملی پوشان را در مشهد برگزار کنیم که حریف تمرینی مناسب هم حضور دارد، تمرینات ما تا سه شنبه ادامه خواهد داشت و بعد از آن برای شرکت در رقابتهای جایزه بزرگ یزد راهی این استان می شویم. 

نظرات

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید!

ثبت نظر جدید

سخن رئیس فدراسیون

سخن روز

  • حلول ماه شعبان مبارک باد

پربازدیدترین اخبار

برنامه های پیش روی داخلی

برنامه های پیش روی خارجی